۰۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۸ سه شنبه

صبح قزوین پلیس نیازمند تجهیزات و نیروی انسانی است
کد خبر: ۸۳۳۵۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۶/۱۲ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

فرمانده انتظامی کشور:

پلیس نیازمند تجهیزات و نیروی انسانی است

فرمانده نیروی انتظامی کشور در جمع خبرنگاران قزوین ابراز کرد: پلیس نیازمند تجهیزات و نیروی انسانی است.

پلیس نیازمند تجهیزات و نیروی انسانی است
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، سردار حسین اشدری در جمع خبرنگاران قزوینی، درباره استرداد مجرمین از خارج کشور، ابراز کرد: طی تعامل خوبی که بین پلیس اینترپل نیروی انتظامی با اینتر پل جهانی و پلیس‌های منطقه برقرار شده است، ما توانستیم رشد بالایی در استرداد مجرمین داشته باشیم.
وی افزود: با هماهنگی‌های قضایی که صورت گرفت، درصد بالایی از مجرمین که در سال‌های گذشته به دلیل کلاهبرداری‌های مالی و یا جرایم فضای مجازی به خارج از کشور گریخته بودند، استرداد و به مراجع قضایی تحویل شدند.
سردار اشدری همچنین خبرداد: کشفیات مواد مخدر در 5 ماه اخیر نسبت به 5 ماه مشابه سال گذشته 20 درصد افزایش داشته است و این اتفاق به دلیل همت همکاران و هماهنگی دستگاه‌های قضایی و امنیتی رخ داده و امیدواریم تا پایان سال افزایش بیشتری در این حوزه داشته باشیم.
فرمانده نیروی انتظامی کشور اذعان کرد: ما معتقدیم که پلیس جمهوری اسلامی ایران یک پلیس جامعه محور است و باید با اقدامات پیشگیرانه توسط مردم جلوی جرایم گرفته شود.
وی اضافه کرد: امروز به دلیل اعتمادی که مردم به پلیس دارند و با همکاری خوب دستگاه ها و پلیس دارند، پلیس توانسته از این ظرفیت مردمی استفاده و اقدامات پیشگیرانه انجام دهد. سردار اشدری اظهار کرد: پلیس در حوزه های فرهنگی، امنیتی و اجتماعی افزایش یافته و همه مردم و دستگاه‌ها به کمک پلیس آمده‌اند تا در امنیت موثر باشند.
وی استفاده از تجهیزات و فناوری روز را اولویت نیروی انتظامی دانست و افزود: امیدواریم با حمایت‌های دولت تجهیزات مورد نیاز پلیس به زودی تهیه شود تا پلیس به شکل بهتری به وظایف خود عمل کند و همچنین انجام ماموریت‌ها با سرعت بیشتری پیگیری شود و خدمات انتظامی ارتقا یابد.

سردار اشدری درباره تعامل ناجا با مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: پس از انتصاب من به مسئولیت، یکی از اولویت‌های کاریم تعامل با قوای سه گانه و به خصوص مجلس شورای اسلامی و کمیسیون‌های مختلف بوده است.
وی در ادامه گفت: نیروی انتظامی تقریبا در نیمی از کیمسیون‌ها حضور پیدا کرده و با اعضای کمیسیون جلسه برگزار شده است.
فرمانده نیروی انتظامی یادآور شد: کمیسیون‌های مختلف اعلام آمادگی کرده اند و تا به حال همکاری خوبی با پلیس داشته‌اند و امیدواریم مجلس بتواند در ارتقا سطح امنیت کمک زیادی به پلیس کند.
وی درباره نوع کمک‌های مجلس به نیروی انتظامی، عنوان کرد: امیدواریم مجلس به همراه دولت بتواند نیازمندی‌های نیروی انسانی و تجهیزاتی پلیس را برطرف کند تا توان نیروی انتظامی را در عملیات‌ها بالاتر رود.
انتهای پیام/7006





دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان