۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین آمریکا به دنبال نفوذ در ایران از طریق توافق است
کد خبر: ۷۳۴۷۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۶/۷ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

توکلی:

آمریکا به دنبال نفوذ در ایران از طریق توافق است

نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به تلاش آمریکا برای نفوذ در ایران گفت: آنها فکر می‌کردند پس از توافق می‌توانند در ایران نفوذ کنند و در واقع با این برجام امیدهای تازه‌ای پیدا کردند اما مقام معظم رهبری به آنها گفت که اجازه نفوذ نمی‌دهیم.

 آمریکا به دنبال نفوذ در ایران از طریق توافق است
به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین ، احمد توکلی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به هشدار مقام معظم رهبری در مورد تلاش آمریکا برای نفوذ در منطقه و ایران اظهار داشت: نفوذ در حوزه‌های قدرت کار همه دنیا است؛ یعنی هر کشور سلطه جو که می‌خواهد در منطقه هژمونی داشته باشد، تلاش می‌کند دولت‌ها و کشورهای مخالف خود را در راستای رسیدن به اهدافش، با خود همراه کند.
وی برهمین اساس تاکید کرد: یکی از راه‌های این موضوع، نفوذ فکر، اهداف و اغراض خود در کشورها است. براین اساس کشورهای سلطه‌جو سعی می‌کنند برای رسیدن به اهداف خود در کشور مخالف نفوذ کنند و افکار خود را در آنجا گسترش دهند.
این نماینده مجلس با بیان اینکه نفوذ سلطه‌گران در کشورها ما تازگی ندارد و دایمی است، تصریح کرد: از آنجا که آنها فکر می‌کردند با توافقی که صورت گرفت، می‌توانند در ایران نفوذ کنند و در واقع با این برجام امیدهای تازه‌ای پیدا کردند، مقام معظم رهبری به آنها گفت که اجازه نفوذ نمی‌دهیم.


انتهای پیام/7008

منبع: تسنیم

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان