۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین محرومیت زدایی مهمترین هدف پروژه های هفته دولت در شهرستان آبیک
کد خبر: ۶۸۳۳۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۶/۴ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

معاون فرماندار آبیک:

محرومیت زدایی مهمترین هدف پروژه های هفته دولت در شهرستان آبیک

معاون فرمانداری آبیک با اشاره به مهمترین هدف دولت در پروژه های هفته دولت اقشار محروم و کم درآمد است، اظهار داشت: محرومیت زدایی مهمترین هدف پروژه های هفته دولت در شهرستان آبیک است.

 محرومیت زدایی مهمترین هدف پروژه های هفته دولت در شهرستان آبیک
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین ، حمید بغدادی معاون فرمانداری شهرستان آبیک ضمن تبریک دهه کرامت و هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره  شهیدان رجایی و باهنر گفت: هفته  دولت فرصتی برای امید آفرینی بیشتر برای آحاد مردم جامعه است که در سایه تدبیر دولت مردان، همدلی و همزبانی ملت و دولت حاصل شده است.

وی افزود: در هفته دولت علاوه بر معرفی خدمات صورت گرفته توسط دستگاه های اجرایی باید دستاوردها، افتخارات و خدمات نظام جمهوری اسلامی و دولت تدبیر و امید به فرموده ی معظم له «باید خدمات انجام شده بیان شود.»

معاون فرماندار شهرستان آبیک، با اشاره به مذاکرات هسته ای، گفت : اقتدار نظام مقدس جهوری اسلامی و سیاست دولت تدبیر و امید در برخورد با مجامع بین المللی باعث شد که کشورهای جهان برای ایجاد ارتباط اقتصادی و سرمایه گذاری در ایران از یکدیگر سبقت بگیرند و با ایران وارد مذاکره شوند که این مهم از دستاوردهای مهم دولت تدبیر و امید است.

این مسئول در خصوص سیاست های اقتصادی دولت تدبیر و امید گفت : دولت با برنامه ریزی و سیاست های درست خود موفق گردید که تورم ۴۵ درصدی پیش از دولت تدبیر و امید را که عرصه را برای مردم تنگ کرده بود به زیر ۱۵ درصد کاهش یابد و کاهش تورم و مهار آن از دستاوردهای مهم دولت تدبیر و امید است.

IMAGE635760224606792425

بغدادی، پیروزی عزتمندانه در مذاکرات هسته ای را از دستاورد های ارزشمند دولت تدبیر و امید شمرد و افزود: پیروزی عزتمندانه در مذاکرات هسته ای نشان دهنده اقتدار دولت دکتر روحانی بود که جایگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی را در دنیا به اثبات رساند.

وی طرح تحول سلامت را دستاوردی مهمی از دولت تدبیر و امید برای خدمت به اقشار محروم جامعه دانست و افزود: طرح تحول سلامت یکی از دستاوردهای دولت در این بخش است که موجب رضایت مندی مردم شهر و روستا شده است و این امر نشان از استفاده بهینه از ظرفیت ها در جهت رشد و پیشرفت دارد.

معاون فرماندار شهرستان آبیک، با اشاره به این که توسعه شهرک های صنعتی برای کاهش نرخ بیکاری و کمک به چرخه اقتصاد در اولویت کارهای دولت قرار دارد، افزود: در این هفته چهار پروژه طرح گازرسانی در شهرک صنعتی کاسپین با ۸۲۰ میلیون ریال اعتبار صورت می‌ گیرد، تا زمینه پیشرفت هرچه زودتر این شهرک فراهم گردد.

این مسئول با اشاره به این که شهرداری نیز در هفته دولت پروژه های خوبی را کلنگ و به بهره برداری خواهد رسند، ادامه داد: در هفته دولت چهار پروژه شهرداری با ۳۶ میلیارد ریال اعتبار از اقدامات شهرداری آبیک است.

بغدادی به پروژه های جهاد کشاورزی اشاره کرد و گفت: گلخانه فدک که در پرورش توت‌ فرنگی مشغول بکار است، جهاد کشاورزی شهرستان آبیک در روستای دارالسرور با هشت میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال اعتبار به بهره‌ برداری می‌ رسد. افتتاح طرح سیستم آبیاری قطره‌ ای شرکت تعاونی کشاورزی دوستان طبیعت پاسارگاد با ۱۰ میلیارد ریال اعتبار و انتقال آب شامل جاسازی لوله‌ روستای ناصرآباد با دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال اعتبار از دیگر پروژه‌ های افتتاحی جهاد کشاورزی در هفته دولت  است.

بغدادی

وی بخش بشارات را یکی از نقاط مهم برای اجرای پروژه های عمرانی دانست و اظهار داشت: افتتاح ۲۰ پروژه عمرانی بخش بشاریات با ۲۱ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال اعتبار که این پروژه‌ ها شامل آسفالت‌ ریزی و جدول‌ گذاری در روستاهای زرگر، حاجی تپه، اسلام‌ آباد، حلال‌ آباد و روستاهای دیگر می‌ شود.

معاون فرماندار شهرستان آبیک، از افتتاح پایگاه سلامت شهری ناحیه مهدیه آبیک واقع در منطقه رحمت‌ آباد شهر آبیک خبر داد و اذعان کرد: یکی از ضروریات و نیازهای مرم ساکن شهرک مهدیه وجود یک پایگاه سلامت در این منطقه بود که در هفته دولت به بهره برداری عموم مردم خواهد رسید.

بغدادی در پایان، گفت وگو هفته  دولت مجالی دانست تا ابعاد زندگی این شهدای عزیز همانند رجایی و باهنر  برای مردم بیشتر شناخته شود، تصریح کرد: بی شک ترسیم نمایی دقیق از زندگی و دولت شهیدان رجایی و باهنر، می تواند الگوی خدمتگزاران مردم باشد، تا در زندگی فردی و سیاسی خود به آنان، تأسی نمایند.




انتهای پیام/7008

منبع: نگاه آبیک

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان