۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین قوه قضائیه قاطع و محکم حکم مهدی هاشمی را اجرا کند
کد خبر: ۴۵۳۸۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۵/۱۲ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

نقوی‌حسینی:

قوه قضائیه قاطع و محکم حکم مهدی هاشمی را اجرا کند

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: اگر اجرای این حکم با تعلل و تأخیر روبه‌رو شود قطعاً برداشت مردم تغییر خواهد کرد، لذا انتظار داریم که دستگاه قضایی قاطع و محکم این حکم را اجرایی کند.

قوه قضائیه قاطع و محکم حکم مهدی هاشمی را اجرا کند
به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین، سیدحسین نقوی‌حسینی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به عدم اجرای حکم مهدی هاشمی، اظهار داشت: یکی از معضلات و مشکلات جدی ما در حال حاضر مفاسد اقتصادی در کشور است. مردم و ارکان نظام به‌ویژه مقام معظم رهبری خواستار پیگیری و جلوگیری از این امر هستند.
وی با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری در همایش مبارزه با مفاسد اقتصادی، خاطرنشان کرد: فرمایشات رهبری اوج حساسیت ایشان را در این خصوص نشان می‌داد.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس مهدی هاشمی را یکی از نمادهای مفاسد اقتصادی در جامعه دانست و گفت: آحاد مردم با حساسیت این موضوع را دنبال می‌کنند و قصد اطلاع از این موضوع را دارند که قوه قضائیه به‌عنوان یک نماد مبارزه با مفاسد چگونه با این سمبل فساد اقتصادی برخورد خواهد کرد.
نقوی حسینی افزود: تاکنون قوه قضائیه در خصوص روند پرونده مهدی هاشمی اقدامات خوبی را انجام داده است و تحت فشار، جنجال و تأثیر کسی قرار نمی‌گیرد و ضمن دفاع قاطع از حقوق ملت حقوق آنها را پیگیری می‌کند.
وی اجرای حکم هاشمی را مهم ارزیابی کرد و گفت: مردم به‌دنبال اجرای حکم هستند زیرا، اگر اجرای حکم با تعلل و تأخیر روبه‌رو شود قطعاً برداشت مردم تغییر خواهد کرد لذا انتظار داریم که دستگاه قضایی قاطع و محکم همان‌گونه که تاکنون این پرونده را پیش برده در اجرای این حکم نیز قاطعانه عمل کند و متخطی را به سزای عمل خود برساند تا مردم بدانند که آنچه در قانون اساسی بر یکسان بودن همه روی آن تأکید شده اثبات شود.


منبع: تسنیم
انتهای پیام/7008

منبع: تسنیم

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان