۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین تخلف گرانفروشی یکی از فود کورت‌های شهر قزوین محرز شد
کد خبر: ۳۳۵۸۵۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۳/۲۲ ساعت: ۱۲:۴۵ ↗ لینک کوتاه

با پیگیری صبح قزوین؛

تخلف گرانفروشی یکی از فود کورت‌های شهر قزوین محرز شد

با انتشار خبر گرانفروشی در یکی از رستوران‌های قزوین و پیگیری از تعزیرات حکومتی استان قزوین، مسئولان مربوط از تشکیل پرونده برای این شکایت خبردادند.

تخلف گرانفروشی یکی از فود کورت‌های شهر قزوین محرز شد

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ ابتدای هفته جاری بود که یکی از شهروندان قزوینی با ارسال تصاویری از فیش پرداختی ناهار خود در یکی از رستوران‌های شهر قزوین نسبت به گرانفروشی این فود کورت گلایه کرده بود.

سایت خبری صبح قزوین با انتشار این مطالبه مردمی خواستار رسیدگی مسئولان نظارتی قزوین شد.

این شهروند به خبرنگار صبح قزوین گفت: برای صرف ناهار به یکی از فود کورت‌های سطح شهر قزوین رفتیم، اول که منوی قیمت غذاها جلوی روی ما قرار گرفت از تغییر قیمت‌های ناگهانی متعجب شدیم اما گفتیم همه چیز گران شده خب این عزیزان هم حق دارند.

وی اذعان کرد: ماجرا جایی جالب شد که قیمت ثبت شده روی نوشابه ای که سفارش داده بودیم با قیمت فاکتور صادره یکسان نبود و با 1500 تومان گرانتر برای ما حساب شده بود.

این شهروند قزوینی عنوان کرد: احتمالا این مدل جدید رستوران های سطح شهر قزوین است که در سایه نبود نظارت‌های لازم هرکس هرقیمتی ارائه می‌کند و حتی قیمت ثبت شده روی کالاها هم رعایت نمی‌شود. لطفا مسئولان تعزیرات رسیدگی کنند.

با انتشار این خبر و پیگیری از تعزیرات حکومتی استان قزوین، مسئولان مربوط از تشکیل پرونده برای این شکایت خبردادند.

بابایی فر، معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت درباره رسیدگی به این سوژه مردمی اذعان کرد: در پی گزارش یکی از شهروندان محترم از یکی از فود کورت های شهر قزوین مبنی گرانفروشی، بازرسان سازمان صمت استان نسبت به شناسایی رستوران مربوطه اقدام و با انجام بازرسی از محل و بررسی منوی غذاها و نوشیدنی‌ها، تخلف گرانفروشی احراز و برگه گزارش تخلف تنظیم و جهت صدور حکم به تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان