۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین قرارگاه مطالبه‌گری " آدینه ظهور" راه‌اندازی می‌شود
کد خبر: ۳۳۵۸۳۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۳/۲۱ ساعت: ۱۲:۲۵ ↗ لینک کوتاه

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین:

قرارگاه مطالبه‌گری " آدینه ظهور" راه‌اندازی می‌شود

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین گفت: این قرارگاه مطالبه گری در تمامی شهرهایی که نمازجمعه در آن برپا می‌شود، راه اندازی خواهد شد و به صورت استانی مدیریت می‌شود.

قرارگاه مطالبه‌گری " آدینه ظهور" راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ حجت الاسلام روح الله فاطمی نسب امروز(سه شنبه) در جلسه ستاد نماز جمعه شهر ضیاءآباد که در سالن اجتماعات شهرداری این شهر برگزار شد، با شرح و توصیف موضوع مهمی به نام مطالبه گری اظهار کرد: یکی از موضوعات مهمی که در نمازجمعه‌های استان قزوین همواره جاری و ساری است، موضوع مطالبه گری نام دارد که این مهم از جهات مختلف تقویت شود.

وی افزود: بارها اعلام کرده ایم که تریبون نمازجمعه بهترین مکان برای بیان مطالبات انقلابی و به حق مردم است و سعی در افزایش این مطالبه گری‌ها هم داریم ولی برای روشمند شدن و هدفمند شدن این موضوع منشوری را به زودی منتشر خواهیم کرد.

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین عنوان کرد: منشور قرارگاه مطالبه گری آدینه ظهور توسط دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین منتشر خواهد شد و ستادهای نماز جمعه و جوانان و اقشار مختلف مردم می‌توانند در قالب این چارچوب که برگرفته از آیات قرآن کریم، روایات اهل بیت (ع) و منویات امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری است مطالبات خود را در نماز جمعه بیان کنند.

این مسئول ابراز کرد: این قرارگاه مطالبه گری در تمامی شهرهایی که نمازجمعه در آن برپا می‌شود، راه اندازی خواهد شد و به صورت استانی مدیریت می‌شود.

وی بیان کرد: قرارگاه مطالبه گری آدینه ظهور آمادگی همکاری با قرارگاه‌های مطالبه گری دیگر مستقر در استان قزوین را دارد تا بدین وسیله به صورت متحدتر و مشترک اقدامات لازم را انجام دهیم.

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین با اشاره به اینکه مطالبه داشتن و ابراز و پیگیری آنکه مطالبه گری نامیده می‌شود از ویژگی های یک جامعه پویا و باانگیزه است، گفت: مطالبه گری در درون خود نوعی آرمانگرایی را نمایندگی می‌کند، لذا جامعه بدون مطالبه، جامعه ای مرده و بدون آرمان است.

فاطمی نسب گفت: امیدواریم با راه اندازی این قرارگاه مطالبه گری بتوانیم با سرعت و کیفیت بیشتری موضوعات مختلف را در تریبون نماز جمعه مطالبه گری کنیم و آن موضوعات را به یک سرانجام مطلوب برسانیم.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان