۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین باند حفاری غیر مجاز در شهرستان بوئین زهرا منهدم شد
کد خبر: ۳۳۵۸۱۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۳/۲۰ ساعت: ۱۴:۴۴ ↗ لینک کوتاه

فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا:

باند حفاری غیر مجاز در شهرستان بوئین زهرا منهدم شد

فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا گفت: باند حفاری غیرمجاز در جهت تحصیل اموال تاریخی شناسایی و منهدم شد و در نتیجه ۷نفر دستگیر شدند.

باند حفاری غیر مجاز در شهرستان بوئین زهرا منهدم شد

سرهنگ حسین علیان نژادی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهارکرد: در پی اخبار و اطلاعات واصله مبنی بر اینکه افرادی بصورت شبانه اقدام به حفاری غیر مجاز در اراضی یکی از روستاهای شهرستان می‌کنند مراتب در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: اکیپی از ماموران این پلیس با همکاری عوامل یگان امداد به محل مذکور اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا ابراز کرد: در بررسی نامحسوس میدانی انجام شده حاکی از حضور 6نفر که با وسایل حفاری از جمله موتوربرق، بالابر، دستگاه هلتی، پمپ کفکش، دوعدد نردبان فلزی 3متری اقدام به حفاری غیر مجاز دارند؛ ماموران در یک عملیات غافلگیرانه متهمان را دستگیر کردند.

وی اضافه کرد: از متهمان یک دستگاه سواری سمند یک دستگاه پیکان وانت و همه اسباب و وسایل و دلایل جرم متعلق به متهمان توقیف و به پلیس آگاهی منتقل شد.

این مسئول انتظامی عنوان کرد: متهمان در بازجویی فنی پلیس به جرم خود اعتراف و به همدستی فرد دیگری نیز در این اقدام معترف شدند که به دنبال آن متهم هفتم نیز شناسایی و دستگیر شد.

وی افزود: متهمان با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی و با صدور قرار مناسب قانونی روانه زندان شدند.

علیان نژادی در پایان با درخواست از شهروندان گفت: در صورت مشاهده موارد مشکوک بلافاصله موضوع را از طریق تماس با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان