۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین کشف میلیاردی کالای قاچاق در قزوین
کد خبر: ۳۳۵۷۱۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۳/۱۳ ساعت: ۱۲:۲۹ ↗ لینک کوتاه

کشف میلیاردی کالای قاچاق در قزوین

فرمانده انتظامی استان از کشف مقادیری بالایی از کالای قاچاق خارجی و توقیف یک دستگاه کامیون در یک عملیات پلیسی در قزوین خبر داد.

کشف میلیاردی کالای قاچاق در قزوین

سرهنگ مهدی حاجیان در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی صورت گرفته و عملیات مشترک عوامل گشت این یگان با اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان "کرمانشاه" از تردد یک دستگاه کامیون حامل بار قاچاق در محور های مواصلاتی قزوین مطلع شدند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: ماموران بلافاصله در قالب چند اکیپ به کنترل محورهای مواصلاتی پرداخته و حین کنترل خودروهای عبوری کامیون مورد نظر را در جاده قدیم" قزوین- رشت"شناسایی و متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان اضافه کرد: در بررسی مدارک خودرو مشخص شد محموله داخل کامیون فاقد هرگونه مجوز و مدارک مثبته گمرکی بوده که برای بررسی بیشتر خودرو به همراه راننده به پلیس آگاهی استان منتقل شد.

حاجیان با اشاره به اینکه محموله از استان‌های جنوبی کشور به یکی از استان های شمالی کشور بارگیری شده بود، عنوان کرد: در بازرسی ماموران از خودرو تعداد 452 عدد انواع کیف زنانه، 2هزارو 904 جفت انواع کفش و کتانی و 107 ثوب البسه و یک دستگاه جارو برقی خارجی قاچاق کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: ارزش تقریبی کالای کشف شده 7 میلیارد ریال از سوی کارشناسان برآورد و متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی معرفی و با صدو ر قرار مناسب قانونی روانه زندان و خودور نوقیف شد.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان