۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین انهدام باند جعل اسناد در بوئین‌زهرا و کشف ۱۱تن کود شیمیایی قاچاق
کد خبر: ۳۳۵۶۹۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۳/۱۲ ساعت: ۱۳:۴۰ ↗ لینک کوتاه

مهمترین اخبار انتظامی استان قزوین؛

انهدام باند جعل اسناد در بوئین‌زهرا و کشف ۱۱تن کود شیمیایی قاچاق

فرمانده انتظامی استان از دستگیری و انهدام باند سارقان محموله میلیاردی با شيوه جعل اسناد در شهرستان "بوئین زهرا" خبر داد.

انهدام باند جعل اسناد در بوئین‌زهرا و کشف ۱۱تن کود شیمیایی قاچاق

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ مهمترین اخبار انتظامی استان قزوین را در این خبر می‌خوانید:

انهدام باند سارقان محموله میلیاردی با شيوه جعل اسناد در بوئین زهرا

سرهنگ مهدی حاجیان در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در پي وصول يك فقره پرونده جعل اسناد و سرقت 25 تن میلگرد به ارزش یک میلیارد و 500 میلیون ریال از یک شرکت تولید فولاد در شهرستان بوئین زهرا موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

این مقام انتظامی بیان داشت: سارقان که از طریق یک دستگاه تریلر پس از بارگیری 25 تن میلگرد و ارائه اسناد جعلی(کارت هوشمند جعلی) از شرکت خارج شده بودند پيامکي از طريق سامانه باربري مبني بر تحويل بار به صاحب اصلي کارت هوشمند ارسال و وي متوجه جعلي بودن بارنامه شده و بلافاصله با باربري تماس و جعلي بودن کارت هوشمند را اعلام می کند.

فرمانده انتظامی استان قزوین افزود: با محرز شدن سرقت از شرکت از طریق جعل اسناد، بلافاصله سارقان که بار را به مقصد یکی از استان های مرزی بارگیری کرده بودند تحت تعقیب قرار داده و تریلرحامل بار را در مسیری به سمت "تهران" شناسایی و توسط عوامل نگهبانان شرکت و پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ حاجیان اضافه کرد: متهمان پس از انتقال به مقر پلیس، ابتدا منکر هر گونه بزه ارتکابي شدند ولی با ارائه مستندات و انجام اقدامات فني پليسي به ناچار به سرقت میلگرد به ارزش یک میلیارد و 500 میلیون ریال با همدستی فرد دیگری از طریق اجرای طرح جعل اسناد اعتراف کردند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه همدست سارقان پس از هماهنگی قضائی در استان "همدان" دستگیر و به استان منتقل شد تصریح کرد:متهمان پس از اقرار صریح به جرم ارتکابی با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی و با صدور قرار مناشب قانونی روانه زندان شدند.

کشف 11 تن کود شیمیایی خارج از شبکه توزیع در قزوین

- رئیس پلیس آگاهی استان از دپوی غیر مجاز و خارج از شبکه توزیع 11 تن کود شیمیایی در شهرستان قزوین خبر داد.

سرهنگ" آرش مرادی" در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در راستاي اجراي طرح تشديد مبارزه با قاچاق كالا و ارز و مقابله با فعاليت هاي مجرمانه نا امن كنندگان اقتصاد كشور، ماموران پلیس آگاهی استان با انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی از دپوی کود شیمیایی در حجم بالا در قزوین مطلع شدند.

این مقام انتظامی افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام مراقبت های نا محسوس و اطمینان از صحت موضوع به همراه نماينده جهاد كشاورزي استان به محل مورد نظر مراجعه و در بررسی و بازرسی از یک انباری در روستای "حسین آباد " در بخش "کوهین" شهرستان قزوین مقدار 11 تن کودشیمیایی دپو شده به صورت غیر مجاز را شناسایی و کشف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به ارزش يك ميليارد و 200 ميليون ريالی کالای کشف شده برابر اعلام کارشناسان تصریح کرد: در این خصوص یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به اداره تعزیرات حکومتی استان معرفی شد.

کشف 3کیلو موادمخدر در عملیات مشترک پلیس آبیک و نظرآباد

سرهنگ مجید حسنوند در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در پي اخبار واصله از پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان "نظر آباد" استان "البرز" مبنی بر این که فردی با استفاده از یک دستگاه خودروی سواری قصد انتقال مقداری مواد مخدربه یکی از استان های هم جوار را دارد بررسی موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر آبیک قرار گرفت.

وی در تصریح این خبر گفت: پس از تشکیل 2 اکیپ عملیاتی از عوامل این پلیس و انجام هماهنگی های لازم با مرجع قضائی طی کنترل محور های مواصلاتی آبیک با تلاش ماموران خودروی مورد نظر شناسائی و توقیف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آبیک افزود: پس از بازرسی از خودروی توقیفی مقدار 3 کیلو و 11 گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و یک نفر در این خصوص دستگیر شد.

سرهنگ حسنوند در پایان با اشاره به این که متهم پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضائی شد از مردم خواست: در راه مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر همچون گذشته پلیس را یاری کنند و در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک در خصوص تهیه و توزیع مواد مخدر بلافاصله موضوع را از طریق تماس با مرکز پیام 110 به پلیس اطلاع دهند.

دستگیری سارق احشام و مغازه در تاکستان

سرهنگ کوروش عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در پی وقوع سرقت احشام و مغازه در سطح شهرستان بررسی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: عوامل پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات فنی شبانه روزی موفق به شناسایی محل اختفاء یک سارق حرفه ای احشام شدند.

این مقام انتظامی در تصریح خبر بیان داشت: پس از انجام هماهنگی های لازم با مراجع قضائی با تلاش ماموران فرد سارق طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاه خود دستگیر و در محل مورد نظر ادوات و وسایل سرقت نیز کشف شد

وی افزود: پس از انجام بازجوئی های تخصصی توسط عوامل پلیس آگاهی متهم به یک فقره سرقت احشام و 2 فقره سرقت مغازه در نقاط مختلف شهرستان اعتراف کرد.

فرمانده انتظامید تاکستان در پایان با اشاره به این که متهم پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد از مردم درخواست کرد: در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک در خصوص سرقت موضوع را از طریق تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110به پلیس اطلاع دهند.

دستبند پلیس بوئين زهرا بر دست سارق خودرو

سرهنگ حسين عليان نژادي در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: درپي اعلام مركز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر عبور يك دستگاه خودرو سواری "پرايد" سرقتی در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان،بلافاصله ماموران انتظامی واحد گشت "کلانتری 11 پاسداران" در مبادی ورودی شهر مسقر و اقدام به کنترل خودرو های عبوری کردند.

وی در ادامه افزود: با تلاش ماموران انتظامی خودروی مورد نظر  پس از شناسایی متوقف و در بررسی مدارک مشخص شد این خودرو در استان "البرز" سرقت شده است که ماموران پس از انجام هماهنگی لازم بلافاصله راننده (سارق) خودروی مورد نظر را دستگیر کردند.

این مسئول در پایان گفت: متهم پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان