۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین واریز سبد غذایی ۴ میلیارد تومانی به حساب مددجویان قزوین
کد خبر: ۳۳۵۳۶۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۲/۲۵ ساعت: ۱۳:۲۵ ↗ لینک کوتاه

واریز سبد غذایی ۴ میلیارد تومانی به حساب مددجویان قزوین

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین از واریز نقدی سبد غذایی ویژه ماه مبارک رمضان به ارزش چهارمیلیارد تومان به حساب خانواده های تحت حمایت کمیته امداد استان قزوین خبر داد و گفت: این مبلغ از ۱۰۰ هزار تا ۳۰۰ هزار تومان با توجه به تعداد اعضای خانوار، متغیر است.

واریز سبد غذایی ۴ میلیارد تومانی به حساب مددجویان قزوین

محمد صیادی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین بیان کرد: یکی از برنامه‌های کمیته امداد امام (ره) ارائه سبد غذایی در مناسبت‌های خاص برای نیازمندان است که براساس تصمیم ریاست کمیته امداد این تصمیم در ماه رمضان سال جاری نیز نهایی و اجرا شد.

وی ادامه داد: در استان قزوین در مجموع  29هزار و 90 خانوار مشمول دریافت این سبد غذایی بودند که به صورت نقدی به حساب سرپرستان خانوار واریز شد.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: مبلغ واریزی برای خانواده های تک نفره ۱۰۰ هزار تومان، دو نفر ۱۵۰هزار تومان، سه نفره ۲۰۰ هزار تومان، چهار نفره ۲۵۰هزار تومان و پنج نفره و بیشتر مبلغ ۳۰۰هزار تومان است که در مجموع بیش از چهار میلیارد و 177 میلیون تومان به حساب مددجویان واریز شده است.

وی افزود: از مجموع 29 هزار و 90 خانوار مشمول دریافت سبد عذایی، 13 هزار و 177 خانوار یک نفره، 9 هزار و 672 خانوار دو نفره، سه هزار و 724 خانوار سه نفره، هزار و 822 خانوار چهار نفره و 695 خانوار پنج نفر و بیشتر بوده اند.

صیادی یادآورشد: عموم مردم نیکوکار می‌توانند کمک‌های خود را با هر مبلغی از طریق کد #028*8877* به نیازمندان اهداء کنند.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان