۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین شناسایی ۳۰۳ کالای غیراستاندارد در سالی که گذشت
کد خبر: ۳۳۵۳۵۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۲/۲۵ ساعت: ۱۰:۲۱ ↗ لینک کوتاه

در استان قزوین؛

شناسایی ۳۰۳ کالای غیراستاندارد در سالی که گذشت

به منظور اطمینان از صحت علامت استاندارد کد ۱۰رقمی درج شده در زیر علامت استاندارد را به شماره ۱۰۰۰۱۵۱۷ ارسال شود، سال گذشته ۳۰۳ کالای غیراستاندارد شناسایی شد.

شناسایی ۳۰۳ کالای غیراستاندارد در سالی که گذشت

سیروس صارمی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در سال گذشته از 9004 واحد صنفی استان بازرسی بعمل آمد و 303 کالای غیراستاندارد شناسایی شد.

وی افزود: بیشترین واحدهای صنفی شامل مراکز توزیع مواد غذایی، توزیع فرآورده‌های صنعت برق و الکترونیک و مراکز عرضه صنعت خودرو و نیرو محرکه بود و کالاهای غیراستاندارد شناسایی شده، با نظارت کارشناسان استاندارد از بازار جمع آوری شد.

مدیرکل استاندارد قزوین با اشاره به کاهش توزیع اقلام غیر استاندارد نسبت به سال 1396 گفت: در راستای اجرای فرمایش مقام معظم رهبری و جلوگیری از ورود کالاهای نامرغوب به بازار، لازم است علاوه بر حضور مستمر بازرسان استاندارد در مراکز عرضه و توزیع کالا، همشهریان گرامی نیز در هنگام خرید به علامت استاندارد درج شده بر روی کالا دقت کنند.

وی عنوان کرد: به منظور اطمینان از صحت علامت استاندارد می‌توانند کد 10رقمی درج شده در زیر علامت استاندارد را به شماره 10001517 ارسال نمایند تا اطلاعات فرآورده برایشان ارسال شود.

این مسئول بیان کرد: اینکه طرح اجرای هماهنگ استاندارد (طرح طاها) با هدف صیانت از حقوق شهروندان و حمایت از کالای استاندارد ایرانی در سراسر کشور در حال اجراست.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان