۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین نمایندگان استان قزوین و دریافت کیف انگلیسی در ضیافت "باغ قلهک"!
کد خبر: ۳۳۵۳۱۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۲/۲۳ ساعت: ۹:۲ ↗ لینک کوتاه

نمایندگان استان قزوین و دریافت کیف انگلیسی در ضیافت "باغ قلهک"!

آیا از نمایندگان استان قزوین در مجلس شورای اسلامی کسانی بودند که در ضیافت باغ قلهک حضور داشته و کیف انگلیسی دریافت کردند؟

نمایندگان استان قزوین و دریافت کیف انگلیسی در ضیافت "باغ قلهک"!

به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ نمایندگان مجلس شورای اسلامی به عنوان عصاره ملت باید بدانند که نشستن بر سر سفره شیطان در مسیر عناد با همه ارزش‌های جمهوری اسلامی و انقلاب است.

تاریخ تکرار می‌شود؛ "کیف انگلیسی" این بار در ضیافت افطاری شیطان در قلهک و بدون بازتاب رسانه ای شکل گرفت، بی جهت نیست که این افراد خواهان اجرای هرآن چه که استکبار می‌خواهد، هستند.

خودباختگانی که جای خود را نمی‌شناسند و در برابر فرهنگ غرب مرعوب هستند. روزی که انگلیس با دعوت از یک نماینده به تنهایی با دادن کیف پر از پول خواهان امضای قرارداد استثماری واگذاری ۸۰درصد منابع کشور به روباه پیر شد و نماینده خوش خیال به هوای اینکه انگلستان برای رسیدن به قدرت وی را همراهی خواهد کرد با کیف انگلیسی بر سر کار آمد؛ اما با تعجب شاهد بود که تمام نمایندگان همان کیف را در دست دارند و دیدارها و کیف‌های پر از پول به تک تک نمایندگان اجرایی شده است.

چه کسانی در ضیافت افطاری شیطان شرکت داشتند؟ کدامیک از نمایندگان موفق به دریافت کیف انگلیسی شدند؟ نمایندگانی که خود را مدرس می‌دانند و بر کرسی شهید ابوترابی‌ها تکیه زده‌اند! 

امروز روباه در خانه ملت نفوذ کرده تا انسان‌هایی که کمتر از یک مرغ هستند طعمه روباه پیر شوند.

در برخی از دولت‌ها، دولتمردان و نمایندگان مجلس سفره ای پهن کردند تا دل روباه را بدست بیاورند. با بودن خودفروختگانی که برای یک شام و افطار شیطان سر از پا نمی‌شناسند هیچ امیدی به اصلاح کشور و اقتصاد نداشته باشید.

امروز بحران اصلی در خانه ملت است، نمایندگانی که مهمان کیف انگلیسی بودند، باید بدانند امیر مومنان می‌فرماید: بدترین غذاها لقمه حرام و بزرگترین ستم ظلم به ناتوان است".

همه شما لقمه حرام انگلستان را نوش جان کردید و خدا هم نمی‌تواند شما را پاک کند همانطور که دانه خردل را نتوانست از وجود آدم پاک کند. شما بر سر سفره خونی نشستید که کودکان یمنی، عراقی و سوریه و در ایران به نان شب محتاج و هیچ کس جز خدا صدایشان را نمی‌شنود. شما خون کودکان تکه تکه شده یمنی و مدافعان حرم را نوش جان کردید!

آیا از نمایندگان استان قزوین در مجلس شورای اسلامی کسانی بودند که در ضیافت باغ قلهک حضور داشته و کیف انگلیسی دریافت کرده‌اند؟

"صادق چگینی"

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان