۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین کسب رتبه سوم قزوین در کمک به سیل‌زدگان و عروسی که ناجی خانواده همسرش شد
کد خبر: ۳۳۵۲۷۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۲/۲۱ ساعت: ۱۱:۲۸ ↗ لینک کوتاه

گنجینه‌ای از داغ‌ترین اخبار قزوین در هفته‌‌ای که گذشت؛

کسب رتبه سوم قزوین در کمک به سیل‌زدگان و عروسی که ناجی خانواده همسرش شد

هفته گذشته استان قزوین دستخوش وقایع و اتفاقاتی قابل تامل بوده که به اختصار در گنجینه داغ‌ترین اخبار این هفته استان گردآوری شده است.

کسب رتبه سوم قزوین در کمک به سیل‌زدگان و عروسی که ناجی خانواده همسرش شد

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ هفته گذشته استان قزوین دستخوش وقایع و اتفاقاتی قابل تامل بوده که به اختصار در گنجینه داغ‌ترین اخبار این هفته استان گردآوری شده است. 

با کلیک بر روی تیتر اخبار می‌توانید خبر کامل را مطالعه فرمایید:

ایستادگی مقتدارانه ما عامل عقب‌نشینی دشمن می‌شود/ هر جا سربلند شدیم و پیشرفت کردیم، به‌دلیل قدم‌برداشتن براساس قرآن بود

امام جمعه قزوین گفت: در طول تاریخ شاهد بودیم که هر زمانی مقاومت و ایستادگی ما افزایش یافته دشمنان عقب نشینی کرده اند، برای نمونه از زمانی که حزب الله لبنان ایستادگی خود را مقابل صهیونیست ها افزایش داد روند ظلم اسرائیلی ها کاهش یافت و شمارش معکوس سقوط رژیم صهیونیستی آغاز شد.

میزان زایمان طبیعی در قزوین به ۴۸.۴درصد افزایش یافت/ هیچ نقطه‌ی استان از حضور ماما بی‌بهره نیست

معاون فنی مرکز بهداشت استان قزوین گفت: درصد زایمان طبیعی در سطح استان از سال ۹۱ تا ۹۷ از ۳۸.۷درصد به ۴۸.۴درصد رسیده؛ همچنین در سال ۹۱، مرگ مادران باردار ۲۴.۷۸ در ۱۰۰هزار تولد زنده بوده که در سال ۹۷ به ۱۶.۱۳کاهش یافته است.

بیش از ۲۷میلیارد تومان برای افتتاح ۲۴پروژه شهرداری قزوین هزینه شد

۲۷میلیارد و ۷۱۸میلیون تومان برای این ۲۴پروژه شهرداری قزوین در حوزه‌های عمرانی، فضای سبز، حمل و نقل، مناطق ۱و ۳، ورزشی و فرهنگی هزینه شد.

کسب رتبه سوم قزوین در کمک به سیل‌زدگان کشور/ مشکلی در زمینه تامین دارو نداریم

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: خوشبختانه تاکنون با مشکلی در زمینه تامین دارو مواجه نبودیم و درصورتی که مشکلی ایجاد شود باید با کمک پزشکان داروهای دیگر را جایگزین کنیم.

بسیاری از واحدهای صنعتی قزوین در موضوعات پیش پاافتاده دچار مشکل هستند

مسئول کارگروه صنعت یارسازمان بسیج مهندسین استان قزوین گفت: گاهی در جلسات کارشناسی از مدل‌های پیچیده بهبود صنعتی صحبت می‌شود اما شاید برای بسیاری از مخاطبان قابل باور نباشد که بسیاری از واحدهای صنعتی استان در موضوعات اولیه و پیش پا افتاده دچار عارضه هستند.

چهارمین کاروان کمک‌های غیرنقدی به مناطق سیل‌زده اعزام شد

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین از اعزام چهارمین کاروان کمک‌های غیرنقدی از قزوین به مناطق سیل زده خبر داد.

۲۴طرح عمرانی و خدماتی شهرداری قزوین افتتاح و کلنگ‌زنی شد

به مناسبت روز ملی شوراها در قزوین طی آئینی ۲۱ پروژه شهرداری افتتاح و ۳ پروژه نیز کلنگ زنی شد.

جوانی بر اثر صاعقه‌زدگی دچار سوختگی شد

جوان ۲۳ ساله در شهرستان آبیک بر اثر اصابت صاعقه دچار سوختگی شد.

ایران در معادلات سیاسی جهان یک قدرت سیاسی منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای است

ابوترابی در قزوین گفت: ما امروز در معادلات سیاسی جهان یک قدرت سیاسی منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای هستیم؛ در همین معاملات اخیر برجام دیدیم که جمهوری اسلامی ایران در یک طرف میز و ۶ قدرت جهانی در طرف دیگر قرار داشتند؛ این نشان می‌دهد که ایران از قدرتی برخوردار است که می‌تواند به تنهایی یک طرف میز بنشیند.

رونمایی از ۱۰ کتاب دفاع‌مقدس/ ساخت باغ موزه دفاع مقدس مورد غفلت واقع شده است

دبیر شورای دفاع مقدس استان قزوین گفت: متاسفانه در استان قزوین به دلیل عدم همکاری مدیران بنیاد مستضعفان و تامین اعتبار خیلی به حوزه  مرکز فرهنگی دفاع مقدس توجه نشده است.

بزرگداشت سوم خرداد به طور خاص در دستور کار دستگاه‌ها قرار گیرد

استاندار قزوین با اشاره به اینکه برنامه‌های سوم خرداد باید با دقت و توجه خاصی برگزار شود، گفت: تبلیغات محیطی باید در تمام امکان عمومی، ادارات، سطح شهرها و حتی روستاها باید انجام شود.

۱۷ محفل انس با قرآن کریم در استان قزوین برگزار می‌شود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: ۱۷ محفل انس با قرآن کریم در طرح ضیافت الهی ماه مبارک رمضان با حضور قاری بین‌المللی قرآن کریم در بقاع متبرکه استان قزوین برگزار می‌شود.  

اعزام ۱۲۰۰مبلغ به مناطق مختلف استان/ آماده اجرای برنامه‌های فرهنگی در مناطق سیل‌زده هستیم

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: در ماه مبارک رمضان ۱۲۰۰مبلغ به مناطق مختلف استان اعزام شده و فعالیت تبلیغی و فرهنگی انجام می‌دهند.

بیش از ۵۰۰نفر در حوزه تفکرات شهید مطهری آموزش دیده‌اند/ «بینش مطهر» به‌دنبال ارائه اندیشه‌های ناب اسلامی است

مسئول برگزاری دوره‌های «بینش مطهر» در قزوین گفت: روش‌های جذب نیرو ابتدا به صورت تبلیغ در فضاهای مختلف صورت می‌گیرد که هم اکنون ۵۰۰ قزوینی در حوزه اندیشه‌های شهید مطهری کسب اندیشه کرده اند.

اولین سافاری پارک کشور به پیشرفت فیزیکی ۴۱ درصدی رسید

معاون فنی و عمرانی شهردار قزوین، از پیشرفت ۴۱ درصدی اولین سافاری پارک کشور در قزوین خبر داد.

اقدام رئیس‌جمهور درباره برجام تصمیمی قاطع و منطقی بود/ در برجام با امریکا و اروپا مقابله به‌مثل می‌کنیم

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: قطعا مجلس با توجه به صبوری یک ساله در برجام در این مورد تصمیم قاطع و منطقی اتخاذ کرد و روابط خود را با امریکا و کشورهای اروپایی با نگاه مقابله به مثل تنظیم خواهد کرد.

بیانیه گام دوم انقلاب باید به گفتمان تبدیل شود/ نباید اجازه داد بدنه نیروهای انقلابی لاغر شود

مدیر مسئول روزنامه جوان گفت: تعابیری که مقام معظم رهبری از امام خمینی(ره) دارند به گوش کسی نرسیده است و مغفول مانده است. رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم نیز یکی از نکاتی که تاکید کردند، مردمی بودن انقلاب اسلامی است.

هشدار به ۷ روستای الموت شرقی و غربی/ سد طالقان سرریز شد

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین گفت: به دلیل اقدامات پیشگیرانه طی بارندگی روزهای آتی ۷روستای حاشیه شاهرود در الموت غربی و شرقی هشدار دریافت کرده‌اند اما تهدید جدی برای استان وجود ندارد.

سارقان تجهیزات ۱۵میلیارد ریالی پزشکی در قزوین دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: سارقان تجهیزات ۱۵ میلیارد ریالی پزشکی از بیمارستان خیریه رحیمیان در شهرستان البرز در دام پلیس گرفتار شدند.

 ۳۰۸زندانی جرائم غیرعمد نیازمند کمک خیرین هستند

رییس کل دادگستری استان قزوین گفت: در سال گذشته با کمک خیرین ۲۸۱ نفر از زندان آزاد شدند که این افراد محکومین جرایم مالی غیر عمد بودند و امسال هم قرار است ۳۰۸ نفر از زندان‌های استان آزاد شوند که محکومان مالی و دیه و مهریه هستند که ۴۱ میلیارد تومان بدهی دارند.

عروس قزوینی خانواده همسرش را از مرگ حتمی نجات داد

معاون عملیات سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین گفت: زوج میانسالی که دچار گاز گرفتگی شده بودند، با اعلام به موقع عروس جوان به سامانه ۱۲۵ و حضور به موقع آتش نشانان از مرگ نجات یافتند.

نصب ۱۴۰۰پرچم، المان و بنر به مناسبت ماه رمضان

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین گفت: به مناسبت ماه رمضان ۱۴۰۰پرچم "ماه خوب خدا" المان‌ها و تبلیغات محیطی در سطح شهر نصب شده است.

سرانه دریافتی ایتام قزوینی بالاتر از میانگین کشوری است

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: با حضور اقشار مختلف مردم نیکوکار، در استان قزوین یتیم بدون حامی نداریم و سرانه دریافتی ایتام قزوینی بالاتر از میانگین کشوری است.

"سند ۲۰۳۰" با گوشت و پوست و خون ما در تضاد است/ با مدارس پخش‌کننده کلیپ‌های مبتذل برخورد می‌کنیم

مدیرکل آموزش و پرورش قزوین گفت: برگزاری مراسم جشن در مدرسه منافاتی ندارد، اما اگر در مدارس رفتار اشتباهی انجام شده باشد حتما با آنها برخورد می‌کنیم.

افزایش ۴۰درصدی قیمت زولبیا و بامیه/ صادرات بدون بررسی شرایط بازار منجر به افزایش قیمت‌ها شد

رئیس اتاق اصناف استان قزوین گفت: به طور کلی هر جنسی که صادرات آن شروع می‌شود با کاهش عرضه در بازار داخلی، قیمت آن در کشور افزایش پیدا می‌کند در حالیکه پیش از صادرات باید اقلام مورد نیاز بازار داخلی را تامین و مازاد آن را صادر کرد.

قزوین رنگ و بوی رمضان ندارد

از چند روز قبل از حلول ماه رمضان در کشورهای اسلامی شهرها پر می‌شود از المان‌های مرتبط با ماه رمضان و شهرهای اسلامی حال و هوای ماه رمضان می‌گیرد اما قزوین هنوز حال و هوای رمضان ندارد.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری قزوین از دلایل استعفای خود می‌گوید

در مصاحبه با صبح قزوین مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری قزوین از دلایل استعفای خود گفت.

برخورد قاطع با حرمت شکنان ماه مبارک رمضان در استان

دادستان عمومی و انقلاب قزوین از برخورد قاطعانه دستگاه قضایی با هرگونه تظاهر به روزه خواری و حرمت شکنی در ماه مبارک رمضان خبر داد.

انتهای پیام/7003

 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان