۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین ۲۴طرح عمرانی و خدماتی شهرداری قزوین افتتاح و کلنگ‌زنی شد
کد خبر: ۳۳۵۱۵۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۲/۱۵ ساعت: ۱۲:۲۱ ↗ لینک کوتاه

به مناسبت روز ملی شوراها؛

۲۴طرح عمرانی و خدماتی شهرداری قزوین افتتاح و کلنگ‌زنی شد

به مناسبت روز ملی شوراها در قزوین طی آئینی ۲۱ پروژه شهرداری افتتاح و ۳ پروژه نیز کلنگ زنی شد.

۲۴طرح عمرانی و خدماتی شهرداری قزوین افتتاح و کلنگ‌زنی شد
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ حکمت الله داودی در آئین افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های شهرداری که پیش از ظهر امروز(یکشنبه) در توقفگاه امام علی (ع) سازمان اتوبوسرانی برگزار شد، اظهار کرد: در شورای پنحم علی رغم تنگناهای اقتصادی با عملکرد دوساله اگر باهم باشیم درامورات موفق شده و تحریم‌ها ما را زمین گیر نخواهد کرد.
 
وی افزود: همدلی بین اعضا و شهردار نه تنها پروژه‌ها به خاطر مشکلات مالی متوقف نشد بلکه پروژه‌های جدیدی نیز تعریف شد.
 
رئیس شورای شهر قزوین ابراز کرد: بازسازی اتوبوس‌ها به معنای واقعی، وارد کردن 20دستگاه اتوبوس به حمل و نقل ترافیک با قیمت 375میلیون تومان برای هر دستگاه و ارائه خدمات به شهروندان از جمله اقدامات شهرداری است.
 
وی ادامه داد: کلنگ زنی بارانداز در ضلع شرقی اتوبوسرانی به مساحت 40هکتار، بهره برداری از بلوار ایران و سبزه میدان در منطقه مینودر نیز از برنامه‌هایی است که کلنگ زنی می‌شود.
 
این مسئول عنوان کرد: تسهیل و افزایش ارائه خدمت به شهروندان  و اقدامات در نواحی منفصل شهری از فعالیت‌ها و اهداف شورای شهر و شهرداری است.
 
قزوین نیازمند توجه ویژه به حوزه حمل و نقل است
 
در ادامه عبدالحمد زاهدی اظهار کرد: امیدواریم در زمانی که بیست سال از آغاز فعالیت سوراها می‌گذرد شاهد این باشیم که مردم درسطچح محلی و منطقه‌ای نیز در تصمیم‌گیری‌ها دخیل هستند. 
 
وی افزود: نگاه همه جانبه به مسائل از ویژگی مهم مدیریت شهری در قزوین است؛ درواقع مسائل عز جنبه‌های مختلف مورد توجه شهرداری قرار گرفته است.
 
استاندار قزوین بیان کرد: شهرها مانند انسان‌ها از بدو تولد دارای نیازهای مادی، معنوی و روحی است و این نیازها متناسب با رشد و در گذر زمان تغییر می‌کند. 
 
وی ادامه داد: شهر به تفریح، فضای سبز و امکانات ورزشی نیاز دارد و حمل و نقل و ترافیک از مسائل بسیار مهم در شهر قزوین است؛ چرا که مرکز استان است و باید سیستم‌های جدید حمل و نقل برای آن تعریف شود.
 
این مسئول ابراز کرد: قزوین بدون شک در آینده از مقاصد مهم گردشگری است از این جهت نیز توجه ویژه به حمل و نقل برای آن دارای اهمیت بالایی است.

گفتنی است؛ افتتاح 20دستگاه مینی بوس سازمان اتوبوسرانی؛ کلنگ زنی بارانداز و میدان کاسپین؛ افتتاح بلوار ایران در محله پونک؛ زمین چمن مصنوعی محله دانش و دانشگاه علمی کاربردی؛ بوستان سردار در محله آخوند؛ خانه فرهنگ مشعلدار و 12دستگاه دوربین نظارت تصویری از جمله پروژه‌های افتتاحی این مراسم بود.

انتهای پیام/۶۰۰۶

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان