۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین مسئولان دانشگاه اجازه نقد دولت را نمی‌دهند/ صدای دانشجویان انقلابی نباید سرکوب شود
کد خبر: ۳۳۵۰۷۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۲/۸ ساعت: ۱۴:۲۰ ↗ لینک کوتاه

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امام خمینی(ره) قزوین:

مسئولان دانشگاه اجازه نقد دولت را نمی‌دهند/ صدای دانشجویان انقلابی نباید سرکوب شود

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امام خمینی(ره) قزوین گفت: مسئولین دانشگاه بین الملل امام خمینی(ره) قزوین اجازه نقد دولت را به هیچ عنوان نمی‌دهند و کاملا انحصارطلبانه رفتار می‌کنند.

مسئولان دانشگاه اجازه نقد دولت را نمی‌دهند/ صدای دانشجویان انقلابی نباید سرکوب شود

حمیدرضا رجبی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاه صبح قزوین درباره لغو برنامه آقای "حسن عباسی" در دانشگاه بین الملل امام خمینی(ره) قزوین اظهار کرد: برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی یکی از دغدغه‌ها و مطالبات جدی رهبری در دانشگاه‌ها است که انجمن اسلامی دانشجویان با توجه به همین دغدغه‌ها و مباحث در طول سال تحصیلی اقدام به برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی و تبیینی در دانشگاه با موضاعات مخلتف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی می‌کند.

وی با بیان اینکه حضور سالانه استاد حسن عباسی در دانسگاه با محوریت برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی بود، افزود: امسال این برنامه با موضوع 30سالگی زعامت رهبر معظم انقلاب[30 سال خامنه ایسم] برنامه ریزی شده بود که به همت انجمن اسلامی دانشجویان برگزار شود.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امام خمینی(ره) قزوین ابراز کرد: علی رغم همه صحبت‌ها و تلاش‌های انجمن اسلامی دانشجویان در عین ناباوری برنامه سخنرانی استاد عباسی توسط هیئت نظارت دانشگاه لغو شد.

وی تصریح کرد: این لغو برنامه برخورد سلیقگی همیشگی هیئت نظارت دانشگاه نسبت به برنامه‌های پربازده انجمن اسلامی است، آنطور که واضح است یک جریان لیبرال مذهبی که در ظاهر به یک گونه و در باطن طور دیگرند بر فضای دانشگاه چنگ انداخته و در حال خفه کردن صدای جریان انقلابی دانشگاه است.

این فعال دانشجویی عنوان کرد: مسئولین دانشگاه بین الملل امام خمینی(ره) قزوین اجازه نقد دولت را به هیچ عنوان نمی‌دهند و کاملا انحصارطلبانه رفتار می‌کنند.

وی تاکید کرد: علنا برنامه‌های متعددی در راستای تطهیر سران فتنه نابخشودنی سال 88 برگزار می‌شود، اما وقتی حرف از امام(ره) و انقلاب و رهبری به میان می‌آید مثل سدّی در مقابل سخنان می‌ایستند.

رجبی در پایان گفت: انجمن اسلامی دانشجویان به تاسی از آیه شریفه {وَاصبِر وَ مَا صَبرُكَ إِلَّا بِاللَّهِ وَلَا تَحْزَن عَلَيْهِم وَلَا تَكُ فِي ضَيْقٍ مِمَّا يَمْكُرُونَ} هیچگاه از اصول و مبانی ناب اسلامی و انقلاب خمینی(ره) کوتاه نخواهد آمد و با تمسک به ائمه اطهار همواره مسیر انقلابی خود را در پیش گرفته و در راستای اجرای برنامه‌های انقلابی خود علی رغم فشارهای گوناگون تلاش می‌کنند.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان