۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین برگزاری بیش از ۸۰ برنامه در هفته عقیدتی-سیاسی سپاه
کد خبر: ۳۳۴۹۸۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۲/۴ ساعت: ۱۶:۳ ↗ لینک کوتاه

فرمانده سپاه ناحیه امام حسن(ع) قزوین خبرداد:

برگزاری بیش از ۸۰ برنامه در هفته عقیدتی-سیاسی سپاه

فرمانده سپاه ناحیه امام حسن(ع) قزوین گفت: دیدار با نماینده ولی فقیه در استان قزوین، برگزاری نمایشگاه کتاب، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری بیش از ۸۰ برنامه در حوزه‌های شهری و غبارروبی مزار شهدا جزو برنامه‌های این هفته است.

برگزاری بیش از ۸۰ برنامه در هفته عقیدتی-سیاسی سپاه

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ سرهنگ شیخ حسنی امروز(چهارشنبه) در نشست خبری با اصحاب رسانه در سالن اجتماعات ناحیه امام حسن(ع) اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب سال ۹۸ را سال فرصت‌ها نامیدند، این بدان معنا نیست که تهدیدی وجود ندارد بلکه ایران اسلامی در فضایی از اقتدار قرار دارد که توانایی تبدیل تهدیدها به فرصت‌ها را داراست.

وی افزود: با ابلاغ گام دوم انقلاب در چهل سالگی انقلاب و با نمایش قدرت مردم در ۲۲بهمن ماه سال گذشته، ثابت شد که ملت ایران هنوز در صحنه است و رهبری با انتشار این بیانیه به جهانیان گفتند که گام دوم انقلاب بلندتر و وسیع تر خواهد بود.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسن(ع) قزوین ابراز کرد: در روزهایی که فرزندان انقلاب اسلامی و جهادگران بسیجی و سپاهی درحال خدمت رسانی به مردم سیل‌زده هستند، امریکا سپاه را جزو لیست تروریست‌ها و تحریم ها قرار می‌دهد که این اتفاق عاملی شد که همه ملت ایران حامی سپاه شوند.

وی عنوان کرد: اگر سپاه تا به امروز خدماتش برای نسل جوان و نوجوان ما ناشناخته باقی مانده بود با این اقدام ترامپ زمینه جلوه گری و شناخت بیشتر این نیروی نظامی شد.

این مسئول با اشاره به آغاز هفته عقیدتی-سیاسی سپاه بیان کرد: همه هفته‌ها در طول سال برای سپاه هفته عقیدتی سیاسی است، اما در اردیبهشت ماه به مناسبت شهادت بهترین معلم تاریخ انقلاب اسلامی یعنی شهید مطهری است نکوداشتی برای بزرگان این عرصه گرفته می‌شود.

کمک 330میلیونی به سیل‌زدگان کشور

وی یادآور شد: پس از وقوع زلزله کرمانشاه و اقدامات سلبریتی‌ها در جمع آوری کمک‌هایی که به دست مردم زلزله‌زده نرسید، مردم آگاه شدند که کمک‌ها نباید از هر طریقی جمع آوری شود.

شیخ حسنی ادامه داد: در سیل اخیر شاهد بودیم که مردم از طریق نهادهایی همچون کمیته امداد و هلال احمر و سپاه کمک‌های خود را تقدیم کردند، در شهرستان قزوین نیز ۳۳۰میلیون ریال وجه نقد و اقلام غیرنقدی جمع‌آوری و به مناطق سیلزده ارسال شد.

وی اضافه کرد: اقلامی چون ۱۰هزار قرص نان، خرما، ماکارونی، ۶تن برنج، ۳۰۰تخته پتو و ۳هزار بطری آب معدنی از طریق پایگاه‌های حوزه بسیج و مساجد سطح شهر قزوین جمع آوری و برای سیل زدگان گلستان و لرستان ارسال شد.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسن(ع) قزوین با اشاره به برنامه‌های هفته عقیدنی-سیاسی گفت: برنامه‌های هفته عقیدتی-سیاسی سپاه ار هفتم اردیبهشت ماه آغاز می‌شود که با برنامه اصلی این هفته مراسم "حکمت مطهر" در روز دهم اردیبهشت ماه با حضور یکی از مدرسان اندیشه‌های شهید مطهری برگزار خواهد شد.

وی ابراز کرد: با توجه به نامگذاری سال، قرار شد از تولیدگران داخلی و بسیجی که در حیطه اقتصاد مقاومتی فعالیت می‌کنند مورد حمایت ناحیه امام حسن(ع) قرار بگیرند.

این مسئول تاکید کرد: برای حل مشکلان اقتصادی باید از خود ایثارگری نشان دهیم و از کالاهای داخلی خود حمایت کرده و استفاده از کالای داخلی را فرهنگ کنیم تا شاهد رونق تولید باشیم.

وی در پایان اذعان کرد: دیدار با نماینده ولی فقیه در استان قزوین، برگزاری نمایشگاه کتاب، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری بیش از 80 برنامه در حوزه‌های شهری و غبارروبی مزار شهدا جزو برنامه‌های این هفته است.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان