۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین کشف ۲۵ کیلو مواد مخدر و رد رشوه پلیس
کد خبر: ۳۳۴۹۷۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۲/۴ ساعت: ۱۳:۳۰ ↗ لینک کوتاه

مروری بر اخبار حوزه انتظامی در استان قزوین؛

کشف ۲۵ کیلو مواد مخدر و رد رشوه پلیس

فرمانده انتظامی استان استان از کشف مقدار ۲۵ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک در این استان خبر داد.

کشف ۲۵ کیلو مواد مخدر و رد رشوه پلیس

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ مهمترین اخبار حوزه انتظامی استان قزوین را در ادامه می‌خوانید: 

 کشف 25کیلو مواد مخدر در قزوین

سرهنگ مهدی حاجیان در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در پي انجام اقدمات اطلاعاتي ماموران اداره عمليات ويژه پليس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان "آوج" مشخص شد افرادي با یک دستگاه خودرو قصد انتقال مقادیر قابل توجهي مواد مخدر از یکی از استان های همجوار به استان قزوین را دارند.

وی ادامه داد: بلافاصله موضوع و اطلاعات تکمیلی در اختیار پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان "تاکستان" قرار گرفت و ماموران این پلیس با کنترل محورهای مواصلاتی موفق به شناسایی خودروی مورد نظر شده و بلافاصله خودرو را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان قزوین افزود: در بازرسی ماموران از خودرو مقدار تقريبي 25 کيلو مواد مخدر از نوع ترياک کشف و 2 نفر (یک نفر مرد و یک نفر زن) که قصد انتقال مواد مخدر در پوشش خانواده را داشتند دستگیر شدند.

حاجیان در پایان گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

کشف 51 راس دام فاقد مجوز حمل در تاکستان

سرهنگ کوروش عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: ماموران این يگان حین كنترل خودروهاي عبوري به يك دستگاه کاميون حامل بار دام مشکوک و آن را برای بررسی متوقف کردند.

وی افزود: در بررسی مدارک راننده مشخص شد، فاقد بارنامه و مجوز حمل دام بوده و در بازرسي های صورت گرفته 51 راس گوسفند فاقد مجوز حمل کشف شد.

فرمانده انتظامی تاکستان در پايان با اشاره به اینکه بر اساس اعلام کارشناسان، ارزش تقریبی دام های مکشوفه 870 میلیون ريال برآورد شده است، تصریح کرد: دام ها تحویل اداره دامپزشکی و يك متهم با تشکیل پرونده راهی مراجع قضائی شد.

رد رشوه مأمور وظیفه شناس پلیس راه قزوین -همدان

سرهنگ رضا رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین گفت: در پی گزارش رسیده،یکی از مأموران وظیفه شناس پلیس راه حين انجام وظيفه و حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه سواری پراید پارک شده در کنار جاده مشکوک شدند.

وی افزود: در بازدید صورت گرفته ار خودرو مشخص شد راننده ,و سرنشین آن درحال استعمال مواد مخدر در داخل خودرو می باشند.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان قزوین اضافه کرد: راننده خودرو با مشاهده هماهنگی عوامل پلیس راه با عوامل انتظامی برای برخورد قانونی با راننده، بلافاصله برای چشم پوشي ماموران از استعمال مواد مخدر و جلوگیری از اعمال قانون توسط مامور، مبلغ 3 میلیون ریال بعنوان رشوه به وی پیشنهاد می کند.

وی عنوان کرد: مأمور وظیفه شناس ضمن امتناع از دريافت رشوه، مراتب را صورتجلسه و نامبرده را براي سير مراحل قانوني به کلانتری 20 "اقبالیه "تحویل دادند.

رضایی تصريح کرد: مردم عزيز مي توانند هرگونه انتقاد، پيشنهاد، تقدير و... در خصوص عملكرد پليس استان قزوين را با دفتر نظارت همگاني (197) در ميان بگذارند.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان