۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین جوانان برتر حوزه‌های مختلف شهر اقبالیه تجلیل می‌شوند
کد خبر: ۳۳۴۹۷۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۲/۴ ساعت: ۱۲:۲۲ ↗ لینک کوتاه

مسئول اداره ورزش و جوانان اقبالیه:

جوانان برتر حوزه‌های مختلف شهر اقبالیه تجلیل می‌شوند

مسئول اداره ورزش و جوانان اقبالیه گفت: جوانان موفق و برتر نهادهای مختلف شهر اقبالیه به مناسبت روز جوان انتخاب شده اند که از آنها تجلیل خواهد شد.

جوانان برتر حوزه‌های مختلف شهر اقبالیه تجلیل می‌شوند

مصطفی گودرزی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی صبح قزوین؛ درباره‌ی مراسم تجلیل از جوانان برتر اظهار کرد: به مناسبت هفته‌ی جوان با همکاری دستگاه‌های اجرایی تصمیم به تجلیل جوانان از سنین 15 الی 35سال در هر دستگاه اجرایی که بنا به صلاحیت هر دستگاه مناسب با منطقه‌ی اقبالیه منتخب بودند، گرفته‌شد.

وی افزود: این برنامه در مدت زمان دو هفته برنامه‌ریزی شده است تا از افرادی که در دستگاه‌های اجرایی کمیته‌ی امداد، شهرداری، بسیج، تربیت بدنی، نیروی انتظامی، بهزیستی، هلال احمر، اقامه‌ی نماز و ارشاد بنا به مصوبه‌ها و ملاک‌های تعیین شده توسط هر دستگاه اجرایی انتخاب شده‌اند، تجلیل شود.

مسئول اداره ورزش و جوانان شهر اقبالیه اذعان کرد: این جشنواره طبق شرایط موجود برای اولین‌بار در منطقه‌ی اقبالیه در حال برگزاری است و با سهمیه‌ی درنظر گرفته شده از هر دستگاه اجرایی یک فرد و از دستگاه اجرایی تربیت بعدی دو فرد و در مجموع از 11نفر تجلیل خواهدشد.

وی در پایان افزود: با توجه‌ به سهمیه‌ی انتخاب جوان برتر از هر دستگاه اجرایی بطور مثال در عرصه‌ی تربیت بدنی برترین‌های ورزش و مسابقات و در حوزه‌ی کمیته‌ی امداد جوانان برتر از نظر خلاقیت و کار آفرینی در سال 97 تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام/3003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان