۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین قزوین میزبان برگزاری مراسم گرامیداشت روز جهانی دامپزشکی
کد خبر: ۳۳۴۹۶۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۲/۳ ساعت: ۱۴:۵۲ ↗ لینک کوتاه

قزوین میزبان برگزاری مراسم گرامیداشت روز جهانی دامپزشکی

آخرین شنبه ماه آوریل ( ۷ اردیبهشت ماه) از سوی مجامع بین المللی به عنوان روز جهانی دامپزشکی نامگذاری شده که مراسم ملی گرامیداشت این روز در استان قزوین برگزار خواهد شد.

قزوین میزبان برگزاری مراسم گرامیداشت روز جهانی دامپزشکی

دکتر حمید زینالی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: آخرین شنبه ماه آوریل از سوی مجامع بین المللی تحت عنوان روز جهانی دامپزشکی نامگذاری شده است که هرساله شعاری نیز برای آن در نظر گرفته می‌شود.

مدیرکل دامپزشکی استان قزوین تصریح کرد: شعار روز جهانی دامپزشکی در سال 2019 " ارزش و جایگاه واکسیناسیون " است و با توجه به اینکه استان قزوین به عنوان استان پیشرو در واکسیناسیون آنفلوانزا مطرح بوده و عدم مشاهده بیماری آنفلوانزا در استان طی سال گذشته، پیشنهاد شد که مراسم بزرگداشت روز جهانی دامپزشکی در استان قزوین برگزار شود.

این مسئول تصریح کرد: مراسم ملی روز جهانی دامپزشکی با حضور رئیس و معاونین و مدیران کل سازمان دامپزشکی کشور و تعدادی از ادارات کل ،رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس، مدیران ارشد وزارت خانه های جهاد کشاورزی و بهداشت و درمان و آموزش پزشکی همچنین استاندار و مدیران استانی و نمایندگان تشکلهای بخش خصوصی، روز شنبه 7اردیبهشت ماه از ساعت 10 الی 13 در محل سالن اجتماعات شهدای سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین برگزار خواهد شد.

وی در پایان یاد آور شد: با عنایت به جایگاه استان قزوین در صنعت طیور کشور، خوشبختانه در یکسال گذشته با همکاری مدیران واحدهای پرورش طیور، انجام به موقع واکسیناسیون علیه بیماری آنفلوانزا و رعایت ضوابط بیوسکیوریتی موردی از بیماری آنفلوانزا در استان قزوین مشاهده نشد.  

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان