۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین ۱۳۰جوان برتر تجلیل می‌شوند/ کمک یک‌ و نیم میلیاردی جامعه ورزش به سیل‌زدگان
کد خبر: ۳۳۴۹۴۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۲/۲ ساعت: ۱۵:۴۰ ↗ لینک کوتاه

معاون فرهنگی و جوانان ورزش و جوانان استان قزوین:

۱۳۰جوان برتر تجلیل می‌شوند/ کمک یک‌ و نیم میلیاردی جامعه ورزش به سیل‌زدگان

معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان گفت: تاکنون یک میلیارد و پانصد میلیون تومان کمک نقدی و غیرنقدی توسط سازمان‌های مردم نهاد و ورزشکاران استان قزوین برای سیل زدگان جمع آوری شد.

۱۳۰جوان برتر تجلیل می‌شوند/ کمک یک‌ و نیم میلیاردی جامعه ورزش به سیل‌زدگان

به گزارش خبرنگار ورزشی صبح قزوین؛ مهران قاسمی امروز(دوشنبه) در نشست ستاد ساماندهی جوانان در فرمانداری قزوین اظهار کرد: چندی پیش شاهد تروریست خواندن سپاه پاسداران از سوی رئیس جمهور امریکا بودیم، در صورتی که سران کشورهای غربی باید بدانند که نهادهای انقلاب اسلامی همچون سپاه، خط قرمز ما هستند.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری برنامه‌های هفته جوان افزود: در بحث جوانان برگزاری دو برنامه در شهرستان بویین زهرا و البرز برگزار شده که جوانان برگزیده این دو شهرستان طی مراسمی تجلیل شدند و شهرستان‌های دیگر نیز تا پایان هفته این مراسم برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین اذعان کرد: دستگاه‌ها و مدیران استانی باید دقت داشته باشند که ستاد امور جوانان یک حوزه نظارتی است نه اجرایی؛ ما تنها دستگاهی هستیم که صفر تا صد عملکرد ما در حوزه توسط نهادهای مردم نهاد انجام می‌گیرد.

وی با بیان اینکه دستگاه‌ها در حوزه جوانان رویکرد مناسبی ندارند، گفت: از هفتم فروردین نامه معرفی جوانان برتر دستگاه‌ها ارسال شده است، اما هنوز پس از گذشت یک ماه، شش دستگاه استان، جوان برتر حوزه خود را معرفی نکرده اند.

وی ادامه داد: زمانی که این دستگاه‌ها در حوزه ماموریت خود وقت و زمانی اختصاص نمی‌دهند، چطور می‌توان انتظار داشت در حوزه جوانان هم کار تاثیرگذاری انجام دهند؟

انتخاب جوان برتر به‌دور از سلایق شخصی صورت بگیرد

قاسمی عنوان کرد: در سال جاری یکی از اهداف ما این است که جوانان برگزیده در بیلبوردهای سطح شهر معرفی شوند، همچنین برنامه‌ریزی صورت گرفته تا این جوانان موفق در صدا و سیما از موفقیت‌های خود بگویند.

وی اذعان کرد: برنامه استانی جوانان برگزیده پنج شنبه هفته جاری ساعت 17 در دانشگاه علوم پزشکی برگزار خواهد شد که طی این برنامه از 130 جوان برگزیده استان تجلیل به عمل می‌آید.

این مسئول حوزه جوانان درباره روند انتخاب جوان برتر در دستگاه‌های مختلف ابراز کرد: انتخاب جوان نمونه باید براساس حوزه ماموریتی دستگاه‌ها بدون درنظرگیری سلایق شخصی صورت بگیرد تا حق کسی ضایع نشود.

وی در ادامه با اشاره به حضور جامعه ورزش استان در کمک به سیل‌زدگان یادآور شد: جامعه ورزش استان و جوانان ورزشی و سازمان‌های مردم نهاد در حوزه سیل از طریق برگزاری برنامه گل‌ریزان و جمع‌آوری کمک‌ها در سطح شهرستان‌ها حضور پیدا کردند.

معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین در پایان گفت: تاکنون یک میلیارد و پانصد میلیون تومان کمک نقدی و غیرنقدی توسط سازمان‌های مردم نهاد و ورزشکاراناستان قزوین برای سیل زدگان جمع آوری شد.

انتهای پیام/2002

 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان