۰۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۹ چهارشنبه

صبح قزوین مردم قزوین ۲میلیارد و ۵۰۰میلیون تومان به مناطق سیل‌زده کمک کردند
کد خبر: ۳۳۴۹۱۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۲/۱ ساعت: ۱۰:۲۴ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل کمیته امداد استان درمصاحبه با صبح قزوین:

مردم قزوین ۲میلیارد و ۵۰۰میلیون تومان به مناطق سیل‌زده کمک کردند

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین با اشاره به اینکه مجموع کمک‌های مردم نوع‌دوست استان قزوین با احتساب این دو محموله ارسالی، به بیش از دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان رسیده است، گفت: از این رقم نزدیک به ۶۰۰ میلیون تومان، کمک‌های نقدی بوده است.

مردم قزوین ۲میلیارد و ۵۰۰میلیون تومان به مناطق سیل‌زده کمک کردند

مجید مومنی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: روز گذشته شاهد ارسال یک دستگاه خاور کمک‌های مردمی به ارزش 160میلیون تومان برای سیل زدگان لرستان و یک دستگاه نیسان کمک‌های مردمی به ارزش 52 میلیون تومان برای سیل زدگان خوزستان بودیم.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین تصریح کرد: دسترسی هموطنان سیل زده به لوازم ضروری زندگی تا بهبودی اوضاع و بازگشت به شرایط عادی می‌تواند کمک شایانی به آنان می‌کند.

وی عنوان کرد: با مشارکت مردم استان قزوین تاکنون یک دستگاه تریلی، یک دستگاه خاور و 12دستگاه خودرو نیسان کالاهای اهدایی مردم نیکوکار استان قزوین از طریق کمیته امداد استان به مناطق سیل‌زده ارسال‌شده است.

مومنی با اشاره به اینکه مجموع کمک‌های مردم نوع‌دوست استان قزوین با احتساب این دو محموله ارسالی، به بیش از دو میلیارد و 500 میلیون تومان رسیده است، گفت: از این رقم نزدیک به 600 میلیون تومان، کمک‌های نقدی بوده است.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین عنوان کرد: جمع آوری کمک‌های مردمی برای سیل زدگان ادامه دارد و اولویت کمک‌های جمع آوری شده بعد از مواد غذایی، اقلام بهداشتی نوزدان و بزرگسالان، لوازم خانگی و همچنین مصالح ساختمانی و کمک‌های نقدی برای ساخت و نوسازی واحدهای مسکونی آسیب دیده است.

وی یادآورشد: عموم مردم نیکوکار می‌توانند علاوه بر مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری،با شماره گیری #99*8877* و یا از طریق شماره کارت 6037707000082663 در این امر خیر مشارکت کنند.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان