۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین دستگیری کلاهبرداران ۶میلیاردی و خسارت سیل به ۱۷۳۰واحد مسکونی و غیرمسکونی در قزوین
کد خبر: ۳۳۴۹۰۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱/۳۱ ساعت: ۷:۷ ↗ لینک کوتاه

گنجینه‌ای از داغ‌ترین اخبار قزوین در هفته‌‌ای که گذشت؛

دستگیری کلاهبرداران ۶میلیاردی و خسارت سیل به ۱۷۳۰واحد مسکونی و غیرمسکونی در قزوین

هفته گذشته استان قزوین دستخوش وقایع و اتفاقاتی قابل تامل بوده که به اختصار در گنجینه داغ‌ترین اخبار این هفته استان گردآوری شده است.

دستگیری کلاهبرداران ۶میلیاردی و خسارت سیل به ۱۷۳۰واحد مسکونی و غیرمسکونی در قزوین

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ هفته گذشته استان قزوین دستخوش وقایع و اتفاقاتی قابل تامل بوده که به اختصار در گنجینه داغ‌ترین اخبار این هفته استان گردآوری شده است. 

با کلیک بر روی تیتر اخبار می‌توانید خبر کامل را مطالعه فرمایید:

یک منتظر واقعی ارتباط مستحکمی با قرآن دارد/ سپاه و ارتش در کمک به سیل‌زدگان همت والایی نشان دادند

امام جمعه قزوین کفت: یک منتظر واقعی باید ارتباط مستحکمی با قرآن داشته باشد، اخلاق، عقیده و خواسته امام زمان از ما در آیه آیه قرآن ذکر شده است، یک منتظر ظهور باید خود را با قرآن هماهنگ کند.

 

یادگیری "سواد رسانه‌ای" امروز یک اصل ضروری است/ مسئولان اعتقادی به بومی‌سازی فضای مجازی ندارند

مسئول قرارگاه فضای مجازی استان قزوین گفت: متاسفانه افرادی که در راس سیستم ارتباطات قرار دارند اعتقادی به بومی‌سازی عرصه‌ها و حتی محصولات ندارند و کمتر محصولی وجود دارد که به مرحله‌ی تجاری سازی یا حمایت دولتی دست یافته باشد که این عدم حمایت سبب ناکام ماندن خروجی محصول می‌شود.

 

پوشش ۱۰۰درصدی پیش‌دبستانی در استان قزوین محقق شد

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: با افتخار اعلام می‌کنم که استان قزوین هدفگذاری صورت گرفته در خصوص پوشش ۱۰۰درصدی پیش دبستانی را محقق کرده و در این امر مهم پیشتاز است.

 

کلاهبرداران ۶میلیاردی در قزوین دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان از دستگیری ۲ کلاهبردار حرفه ای با تلاش ماموران آگاهی قزوین خبر داد.

 

۱۰۰کلاس بازی و یادگیری تجهیز شد/ قزوین میزبان برگزاری دومین همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین از برگزاری دومین همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی در آبان ماه امسال خبر داد و گفت: حدود ۱۰۰ کلاس بازی و یادگیری در سطح استان تجهیز شده و شور و نشاط علمی و فضای خاصی در مدارس ایجاد کرده است.

 

نیروهای مسلح همچون بازویی پرتوان، آماده حفاظت از مرزهاست

فرمانده لشکر ۱۶ زرهی قزوین گفت:  نقش آفرینی ارتش در پیروزی انقلاب و حفظ امنیت کشور بعد از جنگ قابل توجه است و امروز در کنار سایر نیروهای مسلح تحت ولایت رهبر معظم انقلاب به عنوان یک بازوی پرتوان، آماده حفاظت از مرزهای جمهوری اسلامی است.

 

مراسم احیای نیمه شعبان در مسجد ولایت برگزار می‌شود

مراسم احیای شب نیمه شعبان به همت هیئت خادمان مهدی(عج) قزوین در مسجد ولایت برگزار می‌شود.

 

من می‌گویم چهار سال و شما بخوانید یک عمر/ با تمام وجودمان «انتظار» را درک کردیم

فرزند شهید مدافع حرم "حمید محمدرضایی" با اشاره به روزهای سخت دلتنگی و بی‌خبری که در فراق پدرش گذشت؛ گفت: من می‌گویم چهار سال و شما بخوانید یک عمر؛ چراکه بیان و توصیف هر لحظه از انتظار مطالب بی‌شماری را می‌طلبد، فقط این را می‌گویم که با تمام وجودمان واژه انتظار را لمس کردیم.

 

پوشش بیمه سلامت مددجویان کمیته‌امداد با ۶۰۰میلیارد اعتبار/ حذف دفترچه بیمه تا پایان سال

مدیرکل بیمه سلامت استان قزوین گفت: تفاهم‌نامه پوشش بیمه سلامت مددجویان شهری کمیته امداد با سازمان بیمه سلامت با ۶۰۰میلیارد اعتبار انجام می‌شود كه ۵۰۰میلیارد آن توسط کمیته انداد و مابقی از طرف بیمه سلامت تامین می‌شود. 

 

رژه نیروهای مسلح در قزوین برگزار می‌شود/ ۳ کامیون کمک‌های ارتش به خوزستان ارسال شد

فرمانده تیپ ۱۱۶پیاده مکانیزه شهید صفوی قزوین گفت: کمک‌های ارتش قزوین جمع آوری شد که در قالب ۳کامیون شامل پتو، برنج، پول نقد، غذا و سایر امکانات با نماینده عقیدتی ارتش به خوزستان ارسال شد.

 

بیش از ۲۸میلیارد ریال پرونده تخلف نوروزی در قزوین تشکیل شد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: بیست و هشت میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال پرونده تخلف در طرح نظارتی نوروز ۹۸ در قزوین تشکیل شد.

 

اجرای طرح "جهاد ملی همبستگی" باعث سرعت‌بخشی در بازسازی مناطق سیل‌زده می‌شود/ اصناف قزوین در کار خیر پیشقدم هستند

معاون عمرانی استانداری قزوین گفت: امیدواریم با اجرای طرح جهاد ملی همبستگی موضوع بازسازی مناطق سیل زده سرعت پیدا کرده و مشکلات هموطنان ما زودتر برطرف شود و اصناف قزوین همیشه ثابت کرده اند که در انجام امور خیر پیشقدم هستند.

 

انفجار در کارگاه شارژ سیلندرهای ال پی چی قزوین

‍ انفجار و آتش سوزي گسترده کارگاه شارژ سیلندرهای ال پی چی در قزوین مهار شد.

 

کشف داروی قاچاق میلیاردی در قزوین

فرمانده انتظامی استان از کشف داروی قاچاق و غیر مجاز به ارزش ۲ میلیارد و ۸۶۰ میلیون ریال در قزوین خبر داد.

 

زمینه‌سازی ظهور و افول استکبار در "گام دوم انقلاب" مورد تاکید است/ اگر مسئولین یأس پراکنی کردند، باید بگوییم از" ماست که برماست"

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین گفت: اگر مسئولین بر ما یاس پراکنی کردند باید بگوییم از" ماست که برماست". نه رهبر این‌ها را نصب کرده است و نه قرآن آن‌ها را برای ما آورده است، ما خودمان را باید اصلاح کنیم.

 

زمین‌های شهرستان البرز زیر آب است، مسئولان مشکل کشاورزان را حل کنند

امام جمعه الوند گفت: آب رودخانه یالیان با تغییر مسیر غیرطبیعی خود هم‌چنان در زمین‌های کشاورزی است که در صورت بارش مجدد مناطقی در معرض خطر قرار می‌گیرد، از مسئولین انتظار می‌رود پیگیری این موارد را سریع‌تر انجام دهند.

 

۴۴۳روستای لرستان بازسازی می‌شود/ ۱۷۳۰واحد مسکونی و غیرمسکونی در سیل قزوین تخریب شدند

مدیر کل بنیاد مسکن قزوین گفت: از ۲۱فروردین نیروهای استان قزوین در نورآباد استان لرستان مستقر شدند و بازسازی و تعمیر واحدهای ۲شهر و ۴۴۳روستا به آن‌ها واگذار شد.

 

سیل بیش از ۹۰میلیاردریال به زیرساخت‌های شهری خسارت وارد کرد

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گفت: بارندگی‌ها و سیل اخیر در استان بیش از ۹۰ میلیارد ریال خسارت به زیرساخت‌های شهری وارد کرد.

 

قزوین قطب تولید ماهیان زینتی کشور می‌شود

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: با بابهره برداری از بزرگترین واحد تولید ماهیان زینتی در شهر صنعتی لیا استان قزوین قطب تولید ماهیان زینتی کشور می‌شود.

 

ماجرای بسته مشکوک در شهر محمدیه توسط پلیس قزوین بررسی شد

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان قزوین از وجود یک کیف سامسونت مشکوک در شهر "محمدیه" خبر داد.

 

اردوهای جهادی هنرمندان در ۸ نقطه از استان قزوین برگزار می‌شود

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان قزوین گفت: امسال با موافقت فرمانده‌ی سپاه استان قزوین و تهران و با یاری خداوند قصد داریم حداقل هشت منطقه استان قزوین را تحت شعاع قرار دهیم و برای هر دوره حدود هزار نفر روز برای حضور هنرمندان پیش‌بینی شده است.

 

هدیه‌ای از جنس زندگی/ بخششی که جایگزینی ندارد!

وقتی سخن از بخشش و اهدا می‌شود همه فکرها به سمت هدایای نقدی و غیرنقدی متمرکز می‌شود، اما هدایایی هست که قادر به برآورد ارزش واقعی آن نیستیم چراکه سخن از بذل بخشی از جان فردی است که قرار است هستی بخش جان کسی دیگر باشد.

 

اصحاب رسانه قزوین به پویش کمک نقدی به سیل‌زدگان می‌پیوندند

مسئول بسیج رسانه استان گفت: پویش مردمی «کمک نقدی اصحاب رسانه به سیل‌زدگان» در قالب گروه جهادی شهدای رسانه آغاز شده و در کنار سایر هموطنان به جمع‌آوری کمک‌های نقدی هموطنان برای بازسازی مناطق سیل‌زده و تهیۀ مایحتاج سیل‌زدگان کرده است.

 

طرح «هر مسجد یک خانه» در قزوین اجرا می‌شود

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین گفت: در راستای کمک رسانی به سیل زدگان کشورمان و تحقق جهاد همبستگی طرح «هر مسجد یک منزل مسکونی» در استان قزوین اجرایی می‌شود.

 

جریان انحرافی باید از نهادها و وزارتخانه‌ها بیرون کشیده شود/ مقابله با نفوذ تفکر لاکچری درکشور ضروری است

همرزم شهید آوینی در قزوین گفت: اصل کتاب آوینی جریان مبارزه با لیبرالیسم کثیف است و در گام دوم انقلاب وظیفه اصلی همه ما مبارزه با جریان انحرافی نهادینه شده است که سید آوینی‌ها علم مبارزه با آن را برداشتند و این جریان کثیف تا از نهادها و وزارتخانه‌ها بیرون کشیده نشود، داستان ما همین است.

 

افزایش ۱۹درصدی دستگیری سارقان در قزوین

فرمانده انتظامی استان قزوین از افزایش ۱۹ درصدی دستگیری سارقان در فروردین ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل در شهرستان قزوین خبر داد.

انتهای پیام/7003

 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان