۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین مراسم احیای نیمه شعبان در مسجد ولایت برگزار می‌شود
کد خبر: ۳۳۴۸۸۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱/۲۹ ساعت: ۸:۳۱ ↗ لینک کوتاه

به همت هیئت خادمان مهدی(عج) قزوین؛

مراسم احیای نیمه شعبان در مسجد ولایت برگزار می‌شود

مراسم احیای شب نیمه شعبان به همت هیئت خادمان مهدی(عج) قزوین در مسجد ولایت برگزار می‌شود.

مراسم احیای نیمه شعبان در مسجد ولایت برگزار می‌شود

سید عرفان هادی‌زاده خیرخواه در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین با اشاره به برنامه‌های هیئت خادمان مهدی(عج) قزوین به مناسبت نیمه شعبان اظهار کرد: چهاردهمین ویژه برنامه نیمه شعبان به همت هیئت خادمان مهدی(عج) در مسجد ولایت قزوین برگزار می‌شود.

وی افزود: این ویژه برنامه با شعار "شهر در غربت بی هم‌نفسی می‌میرد" به مدت سه شب در روزهای 29، 30 و 31 فروردین ماه سال جاری برگزار می‌شود.

مسئول ویژه برنامه نیمه شعبان هیئت خادمان مهدی(عج) قزوین از برگزاری مراسم احیاء شب نیمه شعبان خبر داد و تصریح کرد: این مراسم در شب اول و دوم(29 و 30 فروردین) پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در مسجد ولایت برگزار می‌شود و شروع برنامه در شب سوم(31فروردین) از ساعت 23:30همراه با برگزاری مراسم احیای نیمه شعبان است.

وی عنوان کرد: ویژه برنامه نیمه شعبان با سخنرانی حجت الاسلام سیدعباس موسوی مطلق و مداحی حاج حسین حقی از مداحان آستان مقدس حضرت معصومه(س) و ذاکرین خادمان مهدی(عج) برگزار می‌شود.

خیرخواه در پایان بیان کرد: برپایی ایستگاه‌های انتظار به مدت 5 شب در سطح شهر، اهداء گل، پخش شربت، ختم قرآن و صلوات از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده به مناسبت این ایام است.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان