۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین سیل بیش از ۹۰میلیاردریال به زیرساخت‌های شهری خسارت وارد کرد
کد خبر: ۳۳۴۸۵۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱/۲۶ ساعت: ۱۲:۴۸ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استان قزوین:

سیل بیش از ۹۰میلیاردریال به زیرساخت‌های شهری خسارت وارد کرد

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گفت: بارندگی‌ها و سیل اخیر در استان بیش از ۹۰ میلیارد ریال خسارت به زیرساخت‌های شهری وارد کرد.

سیل بیش از ۹۰میلیاردریال به زیرساخت‌های شهری خسارت وارد کرد
به گزارش خبرنگار اجتمتاعی صبح قزوین؛ مصطفی صالحی ظهر امروز(دوشنبه) در مراسم معارفه شهردار جدید رازمیان اظهار کرد: با توجه به بررسی‌های صورت گرفته سیل اخیر در شهرهای استان بالغ بر 90 میلیارد ریال به زیرساخت‌ها، تاسیسات، ابنیه، معابر و سازه‌های حفاظتی از رودخانه‌ها خسارت وارد کرده است.

وی افزود: شهرداران باید در راستای پیشگیری و مدیریت حوادث آتی جهت اجرای پروژه‌های پیشگیرانه، آمادگی مقابله با حوادث غیرمترقبه را داشته باشند.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری در ادامه بیان کرد: یکی از دغدغه‌های مهم شهرداری‌ها هم اکنون درآمدهای پایدار است و عدم توجه به این موضوع باعث کاهش کیفیت خدمات شهری شده است.

صالحی اضافه کرد: خدمات رسانی به مردم، اجرای پروژه‌ها براساس نیازهای شهروندان ،برنامه محوری در چهارچوب بودجه، پرهیز از اجرای پروژه‌های غیر ضرور و اجرای پروژه‌های ماندگار باید از اولویت‌های مدیریت شهری باشد.

وی تصریح کرد: شهر رازمیان ظرفیت و پتانسیل گردشگری بسیار بالای دارد و امیدواریم مجموعه مدیریت شهری بیش از گذشته به این موضوع توجه کنند.

این مسئول در پایان ضمن تشکر از زحمات زارعی شهردار اسبق رازمیان، حکم پورقاسم شهردار جدید را به وی ابلاغ کرد.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان