۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین جریان انحرافی باید از نهادها و وزارتخانه‌ها بیرون کشیده شود/ مقابله با نفوذ تفکر لاکچری درکشور ضروری است
کد خبر: ۳۳۴۸۳۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱/۲۴ ساعت: ۱۱:۲ ↗ لینک کوتاه

همرزم شهید آوینی در قزوین:

جریان انحرافی باید از نهادها و وزارتخانه‌ها بیرون کشیده شود/ مقابله با نفوذ تفکر لاکچری درکشور ضروری است

همرزم شهید آوینی در قزوین گفت: اصل کتاب آوینی جریان مبارزه با لیبرالیسم کثیف است و در گام دوم انقلاب وظیفه اصلی همه ما مبارزه با جریان انحرافی نهادینه شده است که سید آوینی‌ها علم مبارزه با آن را برداشتند و این جریان کثیف تا از نهادها و وزارتخانه‌ها بیرون کشیده نشود، داستان ما همین است.

جریان انحرافی باید از نهادها و وزارتخانه‌ها بیرون کشیده شود/ مقابله با نفوذ تفکر لاکچری درکشور ضروری است

به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ مراسم روایت شیدایی ۱۱ با عنوان آغازی بر یک پایان و با محوریت موضوع بررسی انقلاب اسلامی در اندیشه شهید آوینی در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی قزوین برگزار شد.

سردار سعید قاسمی در این مراسم اظهار کرد: شهید مرتضی آوینی چهره بزرگ فرهنگی و ایدئولوژیک انقلاب است و بررسی زندگی شهید می‌تواند ما را هدایت کند تا در این فشارهای رسانه‌ای چگونه بر تفکرات عاشورایی امام حسین(ع) و حضرت زینب(س) و استمرار این نهضت پافشاری کنیم.

وی افزود: جریان لیبرالیسم و غرب باور در همه شئونات زندگی ما ریشه دوانده و رسوخ پیدا کرده است و رهایی از آن بیش از هر چیز دیگر احتیاج به مطالعه دارد.

هم‌رزم شهید آوینی با بیان اینکه حدیث انقلاب حدیث عبور از نفسانیت است، گفت: در جریان انقلاب هرگز منیت در کار نیست به طوریکه در بیش از ۷۰ قسمت روایت فتح اسمی از شهید آوینی به عنوان تهیه کننده فیلم نیامده است.

وی عنوان کرد: امروز ذائقه‌ها به سمتی پیش رفته که جوانان حال و حوصله کتاب خواندن و مطالعه ندارند در حالیکه شهید آوینی دارای روحیه لطیف بوده و بسیار اهل مطالعه بود به طوریکه در هر حالی دست از کتاب خواندن برنمی‌داشت و حتی میز کار او نیز رو به قبله بود، لذا دست نوشته‌هایی از او بیرون می‌آید که هرکس آن را می‌خواند دچار تحول می‌شود.

قاسمی بیان کرد: اصل کتاب آوینی جریان مبارزه با لیبرالیسم کثیف است و در گام دوم انقلاب وظیفه اصلی همه ما مبارزه با جریان انحرافی نهادینه شده است که سید آوینی‌ها علم مبارزه با آن را برداشتند و این جریان کثیف تا از نهادها و وزارتخانه‌ها بیرون کشیده نشود، داستان ما همین است.

وظیفه اصلی ما در گام دوم انقلاب، مبارزه با جریان انحرافی نهادینه شده است

وی با انتقاد از عملکرد مسئولان در سیل اخیر و عدم حضور برخی از آنها در کشور گفت: باید با نفوذ تفکر لاکچری و غربی در کشور مقابله کرد.

همرزم شهید آوینی در ادامه گفت: شهید مرتضی آوینی با آگاهی دادن و هوشیاری ما را نسبت به جریان کثیف لیبرالیسم بیمه کرد و ما با این جریان مسیر را ادامه نمی‌دهیم.

وی در ادامه گفت: جمله آخر سید مرتضی آوینی این بود که نبرد آخرالزمانی ما علی رغم اینکه خیلی‌ها فکر می‌کنند با آمریکا خواهد بود، نیست بلکه با اسلام آمریکایی است که اگر این نبرد به هزار ماه بینجامد پیروزی با انسان کامل همان فصل الخطاب حضرت حجت(عج) خواهد بود.

قاسمی بیان کرد: این افتخار و سربلندی و عزت است که بخش عظیمی از خاورمیانه زیر پای چکمه‌های نیروهای ایرانی است و چه کسی باور می‌کرد که نیروهای ایرانی در آن سر دنیا نیروهای داعشی را زمین گیر کنند در حالیکه ۷۲ملت از آنها حمایت می‌کردند.

وی عنوان کرد: اسلام آمریکایی معظلی است که الان آن را داریم که نماینده‌ مجلس و استاد دانشگاه از روی پرچم آمریکا می پرد و برای اسرائیل سینه چاکی می‌کند.

همرزم شهید آوینی در پایان تصریح کرد: این مراحل و فتنه انگیزی‌ها هم می‌گذرد و پیروزی و عظمت با سپاه اسلام است همچنانکه مدل فکری شهدا باعث شده که انقلاب ما ۴۰ سال پابرجا بماند.

انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان