۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین ۳ گروه جهادی دانشجویی به لرستان اعزام شدند
کد خبر: ۳۳۴۷۶۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱/۱۷ ساعت: ۱۵:۵ ↗ لینک کوتاه

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین: 

۳ گروه جهادی دانشجویی به لرستان اعزام شدند

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین گفت: تاکنون ۳گروه جهادی با قابلیت ۱۰۰نفر متشکل از دانشجویان و طلاب خوزه علمیه به پل دختر و معمولان اعزام شده‌اند.

۳ گروه جهادی دانشجویی به لرستان اعزام شدند

عباس کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: تاکنون 3گروه جهادی با قابلیت 100نفر از دانشجویان جهادگر در زمینه‌های مختلف به مناطق سیل زده استان لرستان اعزام و در پل دختر و شهر "معمولان" این استان مستقر شده‌اند.

وی ادامه داد: این تیم‌های جهادگر که متشکل از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی، بین المللی امام خمینی(ره) علوم پزشکی و طلاب حوزه علمیه هستند، در عرصه فعالیت‌های فرهنگی، عمرانی و بهداشت و درمان به ارائه خدمات می‌پردازند.
 
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین ابراز کرد: ویزیت رایگان پزشکی، ارائه داروی رایگان، کمک در لایروبی مسکن‌های سیل زده و دارای گِل و ارائه خدمات فرهنگی و مشاوره باحضور طلاب از جمله فعالیت‌های تیم‌های جهادی دانشجویی است.
 
وی افزود: این تیم‌ها در 14 و 16فرودین ماه به مناطق سیل زده استان لرستان اعزام شدند و آمادگی خدمات رسانی به مدت یک در منطقه را دارند.
 
این مسئول گفت: هم اکنون راه‌های مواصلاتی برخی روستاها مسدود است، ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین اعلام آمادگی کرده که درصورت بازشدن مسیرها گروه‌های جهادی دیگری را به لرستان اعزام کند.
 
انتهای پیام/۶۰۰۶

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان