۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین همه وظیفه داریم به هموطنان گرفتار در سیل کمک کنیم
کد خبر: ۳۳۴۶۶۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱/۵ ساعت: ۱۷:۴۸ ↗ لینک کوتاه

نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

همه وظیفه داریم به هموطنان گرفتار در سیل کمک کنیم

نماینده ولی فقیه در استان قزوین در نخستین روز از دیدارهای نوروزی گفت: همه ما وظیفه داریم به هموطنان خود که گرفتار سیل شده‌اند و زندگی‌شان در نابسامانی و نگرانی به سر می‌برد، کمک کنیم.

همه وظیفه داریم به هموطنان گرفتار در سیل کمک کنیم

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ آیت‌الله عبدالکریم عابدینی امروز(دوشنبه) در نخستین روز از دیدارهای نوروزی در دیدار آقای زاهدی استاندار و جمعی از معاونان استاندار قزوین با اشاره به الکترونیکی شدن پرداخت‌ها در عوارضی قزوین اظهار کرد: با الکترونیکی شدن پرداخت‌ها در عوارضی قزوین در مصرف سوخت صرفه‌جویی می‌شود و ترافیک کاهش می‌یابد اما باید برای اشتغال کسانی که در این مجموعه‌ها مشغول به کار هستند نیز فکری شود.

وی افزود: در این ایام و مشکلات گرانی و معیشتی حمایت از کارکنان این مجموعه‌ها ضرورت دارد و باید فکری شود تا این عزیزان دچار استرس و نگرانی نشوند و برای تأمین معیشت خود با مشکل مواجه نگردند.

امام جمعه قزوین پیرو گزارش استاندار قزوین مبنی بر احیای یک واحد تولیدی که هفت سال تعطیل بوده و امروز بازگشایی می‌شود، خاطرنشان کرد: چنین اقداماتی در راستای شعار سال قرار دارد و می‌باید برای تحقق شعار سال اقدامات جدی صورت بگیرد.

 

نماینده ولی فقیه در استان قزوین در ادامه دیدارهای امروز با مردم و مسئولان استان به خدمات نیروی انتظامی و پلیس راه، جمعیت هلال احمر، صدا و سیما و رسانه‌ها در ایام نوروز اشاره کرد و اذعان داشت: این عزیزان نوروزسازان بی نوروز هستند؛ همانگونه که در زمان جنگ کسانی که با لودر سنگرسازی می‌کردند معروف بودند به سنگرسازان بی‎سنگر.

وی افزود: کارکنان نیروی انتظامی، هلال احمر، صدا و سیما و رسانه‌ها به جای دید و بازدید عید و مسافرت، وقت و استراحتشان را به دیگران هدیه می‌کنند تا بساط دید و بازدید و مسافرت مردم معنادار و با سلامت انجام شود.

عابدینی در ادامه با اشاره به سیل پیش آمده در استان‌های مازندران و گلستان، اقدامات انجام شده در راستای کمک به سیل‌زدگان را از مسئولین حوزه‌های مربوطه از جمله استاندار، رئیس جمعیت هلال احمد قزوین، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) و جانشین فرماندهی سپاه صاحب‌الامر(عج) جویا شد و اظهار کرد: همه ما وظیفه داریم به هموطنان خود که گرفتار سیل شده‌اند و زندگی‌شان در نابسامانی و نگرانی به سر می‌برد، کمک کنیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان