۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین بیش از ۸۰۰زائر قزوینی به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند
کد خبر: ۳۳۴۶۵۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱/۵ ساعت: ۹:۲۲ ↗ لینک کوتاه

صبح امروز؛

بیش از ۸۰۰زائر قزوینی به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین گفت: بیش از ۸۰۰ نفر از مردم شریف شهرهای اقبالیه، محمود آباد، الموت و طارم سفلی، کوهین و شینقر در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیانی جنوب کشور اعزام شدند.

بیش از ۸۰۰زائر قزوینی به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند

مهدی صادق‌پور صبح امروز در حاشیه اعزام کاروان راهیان نور شهرستان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین اظهار کرد: راهیان‌نور بزرگترین حرکت فرهنگی است و در واقع بهترین بستر انتقال مفاهیم ارزشی انقلاب همچون فرهنگ ارزشمند دفاع مقدس است.

وی افزود: صبح امروز بیش از ۸۰۰ نفر از مردم شریف شهرهای اقبالیه، محمود آباد، الموت و طارم سفلی، کوهین و شینقر در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیانی جنوب کشور اعزام شدند.

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین ابراز کرد: زائرین در طول مدت حضور خود که به مدت 4 روز می باشد، از برخی مناطق عملیاتی از جمله شلمچه، طلائیه، هویزه، دهلاویه، اروندکنار، معراج شهداء و ... بازدید خواهند کرد .

صادق‌پور عنوان کرد: برنامه های متنوعی از قبیل برگزاری افتتاحیه، تهیه و توزیع بروشور، اقلام فرهنگی، برگزاری مسابقات فرهنگی، اختتامیه و اهداء جوائز برای زائرین در طول سفر تدبیر شده است.

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین بیان کرد: حضور در یادمان‌های شهدا گام موثری برای آشنایی با دلاوری‌ها، ایثارگری‌ها و رشادت‌های رزمندگان در سال‌های دفاع مقدس است.

رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات شهرستان قزوین در پایان گفت: هدف از اعزام این کاروان‌ها انتقال فرهنگ ایثار و جهاد و شهادت و آشنایی نسل جوان و جدید انقلاب با رشادت‌ها و دلاوردمردی‌های شهدای والامقام و کسانی است که جان خود را در راه حفظ اسلام و کشور تقدیم کرده‌اند.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان