۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین جشن عیدانه شهرداری در ایام نوروز برگزار می‌شود
کد خبر: ۳۳۴۶۳۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱/۳ ساعت: ۹:۴۰ ↗ لینک کوتاه

مدیر منطقه سه شهرداری قزوین:

جشن عیدانه شهرداری در ایام نوروز برگزار می‌شود

مدیر منطقه سه شهرداری قزوین گفت: جشن عیدانه شهرداری قزوین از سوم فروردین ماه به مدت هفت روز در محل دائمی نمایشگاه بین المللی قزوین، برگزار می‌شود.

جشن عیدانه شهرداری در ایام نوروز برگزار می‌شود

محمدابراهیم عصارزاده در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: شهرداری قزوین با هدف جذب حداکثری گردشگران نوروزی و ایجاد نشاط عمومی برای شهروندان اقدام به برگزاری جشن عیدانه کرده است.

وی اذعان کرد: جشن عیدانه شهرداری قزوین از سوم فروردین ماه به مدت هفت روز در محل دائمی نمایشگاه بین المللی قزوین، برگزار می‌شود.

دبیر جشنواره عیدانه در ادامه به تشریح برنامه‌ها پرداخت و افزود: جشنواره عیدانه از عصر روز سوم فروردین ماه با برگزاری افتتاحیه ای باشکوه رسماً آغاز به کار خواهد کرد.

وی ادامه داد: در بخش اصلی جشنواره اجرای برنامه‌های شاد و مفرح نظیر اجرای صحنه استندآپ کمدین، دعوت از بازیگران مطرح کشوری و اجرای زنده کنسرت در دستور کار قرار دارد و در بخش جنبی نمایشگاه، هیئت‌های برتر ورزشی استان، کارگاه آموزش ترافیک و بازیگاه کودکان به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

مدیر منطقه سه شهرداری قزوین ساعت برگزاری این جشنواره را از ساعت 10صبح تا 10شب اعلام و ابراز کرد: برای برگزاری هرچه بهتر این برنامه، هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌های مختلف استان صورت گرفته است و تمامی دستگاه‌ها با همدلی و هم افزایی مقدمات برپایی این جشن را فراهم آورده اند.

عصارزاده در پایان ضمن دعوت از شهروندان و هموطنان برای حضور در این جشن بزرگ گفت: از فرماندهی انتظامی و راهور استان، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری، ادراه کل ارشاد، اداره کل اماکن عمومی و شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین کمال تشکر را داشته باشم.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان