۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین سامانه بارشی جدیدی وارد قزوین می‌شود
کد خبر: ۳۳۴۶۲۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ ساعت: ۱۰:۳۹ ↗ لینک کوتاه

کارشناس اداره هواشناسی استان:

سامانه بارشی جدیدی وارد قزوین می‌شود

کارشناس اداره هواشناسی استان قزوین گفت: از بعدازظهر شنبه با نزدیک شدن سامانه بارشی به استان ابتدا افزایش ابر و برای بعدازظهر شنبه در پاره ای مناطق بارش باران و در ارتفاعات برف پیش بینی می‌شود.

سامانه بارشی جدیدی وارد قزوین می‌شود

مهدی آخوندی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین درباره پیش بینی وضعيت جوي استان قزوين اظهار کرد: براساس آخرين نقشه‌هاي پیش یابی تا ظهر فردا همچنان با گذر امواج ناپایدار از منطقه در بعضی ساعات بارش باران و برف و وزش باد خواهیم داشت.

وی افزود: در مناطق کوهستانی و سردسیر برف و پدیده مه خواهیم داشت، از ظهر فردا تا ظهر شنبه هفته  آینده وضعیت جوی نسبتاً پایدار خواهد بود.

کارشناس اداره هواشناسی استان قزوین بیان کرد: از بعدازظهر شنبه با نزدیک شدن سامانه بارشی به استان ابتدا افزایش ابر و برای بعدازظهر شنبه در پاره ای مناطق بارش باران و در ارتفاعات برف پیش بینی می‌شود.

وی عنوان کرد: برای امروز(چهارشنبه) 29 اسفند شرایط جوی نیمه ابری تا ابری همراه با وزش باد در بعضی ساعات بارش باران و برف ارتفاعات برف و مه آلود است.

این مسئول ابراز کرد: برای فردا پنجشنبه اول فروردین نیمه ابری همراه با وزش باد پاره ای مناطق بارش پراکنده ارتفاعات بارش برف از ظهر کاهش ابر خواهد بود.

وی اذعان کرد: شرایط جوی جمعه دوم فروردین ماه صاف گاهی وزش باد بعدازظهر پاره ای مناطق افزایش ابر و شنبه سوم فروردین کمی تا نیمه ابری از بعدازظهرافزایش ابر و در پاره ای مناطق بارش باران و وزش باد ارتفاعات برف خواهد بود.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان