۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین آقاسید مهدی، حاجی زاده‌ی فرهنگ قزوین باش!
کد خبر: ۳۳۴۲۷۴ نویسنده: محمد کشاورز تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۲/۹ ساعت: ۱۴:۵۲ ↗ لینک کوتاه

یادداشت روز؛

آقاسید مهدی، حاجی زاده‌ی فرهنگ قزوین باش!

همه این موارد را بیان کردم تا بگویم "آقا سید مهدی، حاجی زاده‌ی فرهنگ قزوین باش»! سردار حاجی زاده صنایع موشکی را متحول کرده است و راز موفقیت خود را، اطاعت عملی از ولایت فقیه می‌داند.

آقاسید مهدی، حاجی زاده‌ی فرهنگ قزوین باش!
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ؛

وقتی خبر انتصاب حجت الاسلام سید مهدی حسینی را به سِمت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین شنیدم، ناخوداگاه یاد خاطره ای از وی افتادم.

روز سخنرانی سردار حاجی‌زاده فرمانده شجاع و پرتلاش هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنگره گرامیداشت سه هزار شهید استان قزوین بود که دیدم حجت الاسلام سید مهدی حسینی با ذوق و شوق و به سختی خود را به سردار رساند و پیشانی این فرمانده هم استانی و برآمده از خطه شهید پرور خرمدشت را بوسید.

واقعا اوج محبت و ارادت حاج آقا را از چشمان بَراق و لبان خندانشان، حس کردم و از این حرکت آقا سید خیلی خوشم آمد. بعد از سخنرانی، سردار با دعوت اصحاب رسانه چند دقیقه ای را به سالن اجتماعات نمایشگاه بین المللی که محل استقرار خبرنگاران بود آمدند تا دیداری با این عزیزان داشته باشند. در همین حین یکی از خبرنگاران سوال کرد؛ چرا ما که می‌توانیم موشک بسازیم و با موفقیت آزمایش کنیم، از عهده ساخت پراید برنمی‌آییم و شرایط مناسبی در خودروسازی نداریم؟

سردار در پاسخ به مطلبی اشاره کردند که به نظر خیلی مهم و زیربنایی می‌آید. سردار در پاسخ گفت:" ساخت پراید حدود 2000 و ساخت موشک بیش از 21000 قطعه فنی لازم دارد، سوال ما هم همین است چطور ما می‌توانیم موشک که فنی تر است را بسازیم اما در ساخت پراید مشکل داریم؟"

سردار ادامه داد: "مسئله این است که ما نیروهای مسلح، دستور فرمانده خودمان را اطاعت می‌کنیم و موفق می‌شویم ولی متولیان ساخت پراید و به طور کلی مسائل اقتصادی به فرمایشات رهبری دقت کافی ندارند و نگاهشان به توان داخلی نیست."

همه این موارد را بیان کردم تا مطلبی را به مدیرکل جدید ارشاد قزوین بگویم و آن اینکه "آقا سید مهدی، حاجی زاده‌ی فرهنگ قزوین باش»! سردار حاجی‌زاده صنایع موشکی را متحول کرده است و راز موفقیت خود را، اطاعت عملی از ولایت فقیه می‌داند.

شما هم اگر می‌خواهید فرهنگ قزوین که سکاندار اداره منصوب به آن هستید را متحول کنید، از همین ابتدای امر با نماینده محترم ولی فقیه در استان که فردی فرهیخته، انقلابی، فرهنگ شناس، دلسوز و از نظر حقوقی هم، رئیس شورای فرهنگ عمومی استان هستند، رابطه ای مطلوب، موثر، صادقانه و خداپسندانه برقرار کنید تا به لطف خدا در سایه این اتحاد و همدلی، گام‌های اساسی، محکم و مفید در زمینه فرهنگ والای ایرانی و اسلامی کشور عزیزمان برداشته شود.

بدون شک شورای فرهنگ عمومی قرارگاه اصلي مهندسي فرهنگي استان است که باید آن را اتاق فرمان فرهنگي يا ستاد عالي فرهنگي و علمي دستگاه‌هاي استان اعم از دستگاه‌هاي فرهنگي و ساير دستگاه‌ها به حساب آورد.

امید که با درایت دبیر محترم و فرهیخته شورا و همراهی اعضای اصلی، این مجموعه به عنوان يك ستاد كارشناسي زبده و ناب كه صددرصد فرهنگي است با توجه به ظرفیت والای هنرمندان بومی و اهالی رسانه و نیز پرداختن به هنر اصیل ایرانی و کارهای ارزشمند دینی منشاء خیر و تحول در استان شود.

"محمد کشاورز، مسئول سازمان بسیج رسانه استان قزوین" 
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان