۰۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۸ سه شنبه

صبح قزوین پرسپولیس - پدیده؛ برانکو یا یحیی، طلسم یا رکورد، کدام می‌شکنند؟
کد خبر: ۳۳۴۰۵۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ ساعت: ۱۰:۱۶ ↗ لینک کوتاه

مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی؛

پرسپولیس - پدیده؛ برانکو یا یحیی، طلسم یا رکورد، کدام می‌شکنند؟

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و پدیده در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی امروز دوشنبه به مصاف هم می‌روند.

پرسپولیس - پدیده؛ برانکو یا یحیی، طلسم یا رکورد، کدام می‌شکنند؟
به گزارش سرویس ورزشی  صبح قزوین ، در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال کشور، تیم‌هایپرسپولیس و پدیده مشهد امروز (دوشنبه) در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود و ۲ تیم درصدد هستند تا با پیروزی در این دیدار حریف سپاهان اصفهان در نیمه نهایی شوند.

سرخپوشان پایتخت در مراحل گذشته جام حذفی از سد نود ارومیه و سپیدرودرشت با نتیجه یک بر صفر گذشتند و در یک چهارم نهایی باید با پدیده شهر خودرو دیدار کنند. از سویی دیگر شاگردان یحیی گل‌محمدی در بازی‌های گذشته موفق شدند از سد ذوب آهن اصفهان و فولاد خوزستان بگذرند و درصدد شکست پرسپولیس هستند.

شاگردان برانکو ایوانکوویچ برای این دیدار محرومی ندارند، اما حسین ماهینی، محمد انصاری و آدام همتی مصدوم هستند و به این دیدار نمی‌رسند. همچنین سید جلال حسینی و محسن ربیع‌خواه هم که دچار مصدومیت بودند، آماده بازی هستند و با نظر برانکو رو در رو پدیده قرار خواهند گرفت.

مشهدی‌ها برای دیدار فردا (دوشنبه) مصدومی ندارند، اما سعید صادقی محروم است و در این دیدار شرکت نمی‌کند.

تقابل این ۲ تیم در لیگ هجدهم نیز به سود شاگردان مرد کروات به پایان رسید. در دیدار رفت که در مشهد برگزار شد، سرخپوشان با نتیجه یک بر صفر و گلزنی علی علیپور از روی نقطه پنالتی به گل رسیدند و در دیدار برگشت نیز پرسپولیس موفق شد ۲ - صفر برنده شود.

تقابل برانکو ایوانکوویچ و یحیی گل‌‎محمدی، رو در رویی استاد و شاگرد است. این ۲ در تیم ملی فوتبال سابقه همکاری دارند و زمانی‌که مرد کروات هدایت تیم ملی را برعهده داشت، گل محمدی در تیم ملی بازی می‌کرد. همچنین یحیی در پرسپولیس نیز مربیگری کرده است که آمار خوبی را از خود به ثبت نرسانده بود.

در جدول رده بندی لیگ برتر هم ۲ تیم شرایط خوبی دارند. پرسپولیس با کسب ۳۷ امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد و پدیده شهر خودرو با ۳۵ امتیاز سوم است. آقای گل سرخپوشان در لیگ هجدهم علی علیپور با ۹ گل زده و امید عالیشاه نیز آقای پاس این تیم است.

از سویی دیگر ۲ بازیکن پسر عمو که در پدیده حضور دارند، بهترین گلزن و آقای پاس این تیم هستند. امین قاسمی نژاد که سابقه بازی در گیتی پسند اصفهان و ماشین سازی تبریز را دارد با ۶ گل زده آقای گل این تیم است و محمد قاسمی نژاد نیز با ۴ پاس گل بهترین پاسور این تیم است.

در طرف دیگر جدول داماش گیلان با شکست چوکا تالش، مقاومت تهران، ماشین سازی تبریز و سایپا تهران به فینال رسید و یک تیم بازی نهایی است.

ترکیب احتمالی پرسپولیس تهران:

  • علیرضا بیرانوند، شایان مصلح، سید جلال حسینی، شجاع خلیل زاده، مهدی شیری، احمدنوراللهی، کمال کامیابی نیا، سیامک نعمتی، بشار رسن، مهدی ترابی و علی علیپور

ترکیب احتمالی پدیده شهر خودرو:

  • میلاد فراهانی، عبدالله حسینی، محمدحسین مرادمند، مرتضی منصوری، علی نعمتی، مسعود ریگی، اکبر صادقی، امین قاسمی‌نژاد، محمدمهدی مهدی‌خانی، حسین مهربان و محمد قاسمی نژاد

دیدار شاگردان برانکو و یحیی گل محمدی، ۲۹ بهمن از ساعت ۱۷:۱۵ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.




انتهای پیام/1404

منبع: باشکاه خبرنگاران

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان