۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین حزب‌الله لبنان; آمریکا و اسرائیل پشت انفجار تروریستی سیستان‌وبلوچستان قرار دارند
کد خبر: ۳۳۳۹۷۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۱/۲۵ ساعت: ۱۰:۴۳ ↗ لینک کوتاه

در بیانیه‌ای؛

حزب‌الله لبنان; آمریکا و اسرائیل پشت انفجار تروریستی سیستان‌وبلوچستان قرار دارند

حزب‌الله لبنان طی بیانیه‌ای آمریکا و اسرائیل و همپیمانان منطقه‌ای آنها را پشت انفجار تروریستی استان سیستان‌وبلوچستان دانست.

حزب‌الله لبنان; آمریکا و اسرائیل پشت انفجار تروریستی سیستان‌وبلوچستان قرار دارند
به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین  ،حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن انفجار تروریستی علیه نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان سیستان و بلوچستان، آمریکا و اسرائیل و همپیمانان منطقه‌ای آنها را پشت این انفجار دانست.

حزب‌الله در این بیانیه که چهارشنبه‌شب به‌وقت محلی منتشر شد، آمریکا و اسرائیل و همپیمانان منطقه‌ای آنها را متهم به ایجاد و حمایت از باندهای تکفیری و تروریستی کرد.

در این بیانیه آمده است: این گروه‌های جنایتکار که از حضور گسترده ملت ایران در راهپیمایی چهلمین سالگرد انقلاب ترسیده‌اند، به‌دنبال رساندن پیامی آغشته به خون بودند که بیانگر تصویر واقعی از تروریسم سازمان‌یافته که در صدر آن دولت آمریکا قرار دارد و کشورهای جهان را تشویق به این کار می‌کند، است.

حزب‌الله به همزمانی این انفجار و نشست ضدایرانی در ورشو به‌رهبری آمریکا اشاره کرد و آن را همنوازی دولت آمریکا و گروه‌های قاتل و جنایتکار برای بی‌ثباتی و ناامن کردن جمهوری اسلامی دانست.

در این بیانیه تأکید شده که این جنایت‌ها ملت ایران را تضعیف نمی‌کند بلکه قدرت و انگیزه آنها را بر ادامه مسیر پیشرفت و شکوفایی بیشتر می‌کند.




انتهای پیام/1404

منبع: تسنیم

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان