۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین بیش از ۷هزار بطری سموم شیمیایی قاچاق کشف شد
کد خبر: ۳۳۳۹۷۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ ساعت: ۱۵:۴۴ ↗ لینک کوتاه

جانشین فرماندهی انتظامی استان قزوین:

بیش از ۷هزار بطری سموم شیمیایی قاچاق کشف شد

جانشین فرماندهی انتظامی استان قزوین گفت: در بازرسی ماموران از کامیون تعداد ۷هزار و ۲۰۰بطری سموم و کود شیمیایی محلول خارجی قاچاق کشف کردند.

بیش از ۷هزار بطری سموم شیمیایی قاچاق کشف شد
سرهنگ مهدی حاجیان در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در پی کسب خبر از منابع و اقدامات اطلاعاتی و پلیسی ماموران شهرستان البرز با همکاری عوامل سازمان صنعت و معدن از انجام یک فقره معامله محموله قاچاق کودشمیایی و سموم کشاورزی توسط افرادی در این شهرستان مطلع شدند.

وی افزود: با تحقیقات بیشتر ماموران و مراقبت‌های نامحسوس پلیسی، ماموران با همکاری عوامل سازمان صنعت و معدن یک دستگاه کامیون مورد نظر را که حامل بار کود شیمیایی و سموم کشاورزی بوده در سطح شهر البرز شناسایی و متوقف کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان اضافه کرد: ماموران در همین خصوص نیز 2فرد را که قصد معامله و تحویل بار قاچاق را داشتند شناسایی و در یک اقدام ضربتی دستگیر و به همراه کامیون به مقر پلیس منتقل کردند.

این مقام انتظامی عنوان کرد: در بازرسی ماموران از کامیون تعداد 7هزار و 200بطری سموم و کود شیمیایی محلول خارجی قاچاق کشف کردند.

حاجیان با اشاره به اینکه در این خصوص 2نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند، تصریح کرد: ارزش کالای مکشوفه برابر اعلام کارشناسان 7میلیارد و 200 میلیون ریال برآورد شد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان