۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین دست دشمنان انقلاب به‌شدت خالیست/ استقلال و آزادی بزرگترین دستاورد این نظام است
کد خبر: ۳۳۳۹۲۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۱/۲۲ ساعت: ۱۳:۱۰ ↗ لینک کوتاه

سردار شریف در مراسم راهپیمایی ۲۲بهمن قزوین:

دست دشمنان انقلاب به‌شدت خالیست/ استقلال و آزادی بزرگترین دستاورد این نظام است

سردار شریف در مراسم راهپیمایی ۲۲بهمن قزوین گفت: امروز دست دشمنان به شدت خالی است و جوانان به برکت آگاهی که دارند تمام مطالب دنیا را دنبال می‌کنند و با بصیرت در صحنه حضور دارد.

دست دشمنان انقلاب به‌شدت خالیست/ استقلال و آزادی بزرگترین دستاورد این نظام است
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ؛ سردار رمضان شریف ظهر امروز(دوشنبه) در جمع مردم قزوین در راهپیمایی یوم الله 22بهمن در خیابان شهدا اظهار کرد: چهل سال است انقلاب اسلامی علی رغم دشمنی‌های متعدد دشمنان در این سرزمین پوینده و پیشروه اهدافش را دنبال می‌کند.

وی افزود: در بهمن 57 کار به جایی رسید که دو امپراطور جهان یعنی کمونیست و لیبرالیسم بر سر برخورد با انقلاب اسلامی اتفاق نظر داشتند و نمی‌خواستند گفتمان انقلاب اسلامی تداوم یابد.

مدیرکل روابط عمومی سپاه پاسداران ابراز کرد: این دو قدرت کل کره زمین را به دو بخش تقسیم کرده بودند که باید به کمونیست‌ها و یا امریکایی‌ها تعلق می‌یافت؛ قدرت این دو قطب به حدی بود که حتی در بین ملت‌های واحد هم توانسته بودند جدایی ایجاد کنند.

شریف بیان کرد: امریکا انواع توطئه از کودتا تا درگیری‌های داخلی را علیه انقلاب اسلامی و مردم ایران انجام داد که اگر فهرست کنیم هیچ جای خالی برای کار جدید باقی نخواهد ماند.

وی عنوان کرد: از طرفی ملت ایران به رهبری امام(ره) و پس از آن به رهبری مقام معظم رهبری و با پشتیبانی مردم توانستند تمام توطئه‌ها را خنثی کنند.

سخنگوی سپاه پاسداران کل کشور تصریح کرد: امروز که چهلمین پیروزی انقلاب را پشت سر گذاشتیم با صدای رسای اعلام می‌کنیم که دست امریکا در ضربه به جمهوری اسلامی ایران خالی مانده است.

شریف گفت: امریکا سرمایه بزرگی همچون صدام را داشتند و داعش را تولید کردند و جنگ‌های مملو از زر و زور حکام منطقه و منافقان را در اختیار داشتند و در این 40سال به نبرد با انقلاب پرداختند، اما در هیچ یک موفق نشدند.

وی اضافه کرد: امروز دست دشمنان به شدت خالی است و جوانان به برکت آگاهی که دارند تمام مطالب دنیا را دنبال می‌کنند و با بصیرت در صحنه حضور دارد.

مدیرکل روابط عمومی سپاه ادامه داد: امروز وزیر امور خارجه امریکا به قدری دستش خالیست که با یک دختربچه خبرنگار و بی هویت فراری از ایران ملاقات کرده و از او راهکار می‌خواهد تا چگونه نظام را براندازی کند و این موضوع به بن بست رسیدن آنها را نشان می‌دهد.

شریف ابراز کرد: منافقین چه جایگاهی در بین ملت ما دارند؟ سازمانی که دستش به بیش از 18هزار شهید ما آغشته است و فرمان آتش علیه مردم ایران را در عملیات مرصاد صادر کرد.

وی تصریح کرد: منفورتر از سازمان مجاهدین در منظر ملت ما وجود ندارد؛ این سازمان ستون پنجم حزب بعث شد و امروز اپوزیسیون جمهوری اسلامی و مشاوران کاخ سفید برای براندازی نظام شده است.

مدیرکل روابط عمومی سپاه پاسداران افزود: آیا این جماعت قادر هستند با انقلاب اسلامی و مردم بزرگ ایران برخورد کنند؟ امریکایی‌ها روزی در نزد ملت ما بزرگ بودند اما امروز کار به جایی رسیده که با وجود 7تریلیون هزینه در منطقه، ترامپ با چراغ قوه به منطقه می‌آید.

این مقام مسئول ابراز کرد: ناکامی دشمنان و به ویژه امریکا در دفاع مقدس، کودتاهای متعدد و در ایجاد درگیری‌های قومی و مذهبی در جوار مرزهای کشور برای همه ثابت شده است و امروز امریکا با دست خالی صحنه سوریه را خالی می‌کند.

سخنگوی سپاه پاسداران کل کشور تصریح کرد: تنها چیزی که موجب شد امریکایی‌ها سوریه را ترک کنند ناکامیشان در تجزیه سوریه و منهدم کردن جبهه مقاومت بود، ما امریکایی‌ها را در خلیج فارس و به دام افتادن تک تیراندازان امریکایی توسط فرزندانمان آزمودیم و چیزی برایشان باقی نگذاشت.

شریف اضافه کرد: امروز امریکا تلاش می‌کند با تغییر در محاسبات ذهنی حکام منطقه، آن‌ها را برای درگیری با جمهوری اسلامی برانگیزد، اما اعلام می‌کنیم اگر بخواهند حرکتی کنند سرنوشتی بیشتر از رژیم بعث نخواهند داشت.

مدیرکل روابط عمومی سپاه پاسداران عنوان کرد: جوانان ما بالغ بر 50میلیون نفر جمعیت ما هستند که دوران انقلاب و دفاع مقدس را ندیدند که باید بدانید امروز انقلاب و نظام ما توانمندتر و قدرتمندتر از هر زمان دیگر برای دفاع از آرمان‌ها و ملت آماده است.

وی تصریح کرد: امروز با قدرت اعلام می‌کنیم بعد از دفاع مقدس توان ویژه‌ای برای دفاع از کشور صورت گرفته است و قادریم بزرگترین متجاوزین را تنبیه کنیم و این یک واقعیت تمرین شده در میدان‌های سخت است.

وی یادآور شد: دشمنان امروز تلاش می‌کنند از راه تحریم کشور را در فشار قرار دهند اما این تحریم‌ها سکو و جهشی برای دستیابی به اقتصاد پایدار است تا دشمن نتواند ما را با مشکل روبرو کند؛ همان طور که در دفاع مقدس پیروز شدیم در این میدان هم پیروز خواهیم شد.

شریف افزود: انقلاب اسلامی با سه مولفه فرهنگ دینی، ولایت فقیه و پشتیبانی ملت در این کشور به وقوع پیوسته و استمرار داشته است و این سه مولفه اگر در کشور حاکم باشد با مشکل مواجه نخواهیم بود.

سخنگوی سپاه پاسداران اضافه کرد: امروز مشکل ملت‌های جهان نداشتن رهبر آگاه، پاک و شجاع است که خوشبختانه به برکت انقلاب اسلامی از این نعمت برخوردار هستیم.

وی تاکید کرد: این کشور متعلق به مردم است نه خاندان محدود؛ استقلال و آزادی بزرگترین دستاورد این انقلاب است و تربیت نسل متدین و باهوش سرمایه ارزشمندی است که تدوام انقلاب با آن سرعت می‌یابد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان