۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین جمهوری اسلامی بزرگترین دستاورد این نظام بود/ مردم در چله انقلاب با رهبری بیعت کردند
کد خبر: ۳۳۳۹۲۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۱/۲۲ ساعت: ۱۲:۱۱ ↗ لینک کوتاه

استاندار قزوین در حاشیه راهپیمایی ۲۲بهمن:

جمهوری اسلامی بزرگترین دستاورد این نظام بود/ مردم در چله انقلاب با رهبری بیعت کردند

استاندار قزوین در حاشیه راهپیمایی ۲۲بهمن گفت: امروز همه با هم، با هر گرایش و سلیقه‌ای برای تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب اسلامی، امتثال فرمان رهبری معظم انقلاب و نمایش اقتدار به مستکبران عالم در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور پرشوری داشتند.

جمهوری اسلامی بزرگترین دستاورد این نظام بود/ مردم در چله انقلاب با رهبری بیعت کردند
عبدالمحمد زاهدی در حاشیه راهپیمایی 22بهمن در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار سیاسی صبح قزوین ؛ اظهار کرد: بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی، جمهوری اسلامی است و چیزی با ارزش‌تر از جمهوری اسلامی نمی‌توانست دستاورد ۴۰ساله این انقلاب باشد.

وی افزود: پیشرفت‌های صورت گرفته در حوزه صنعت، کشاورزی، حمل ونقل و آموزش و پرورش و بهداشت و درمان نیز قابل مقایسه با شرایط ۴۰سال پیش نیست.

استاندار قزوین اذعان کرد: پیش از پیروزی انقلاب اسلامی توسعه نامتوازن در کشور حاکم بود، اما به شکرانه انقلاب اسلامی امروز توسعه بتدریج و متوازن درکشور انجام می‌پذیرد تا جایی که امسال در مناطق روستایی شاهد افتتاح کلینیک تخصصی و فوق تخصصی بودیم که پیش از انقلاب اسلامی روستاها از کمترین امکانات اموزشی و درمانی بهره مند بودند.

این مسئول ابراز کرد: در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خدا را شاکریم که به برکت همراهی، بصیرت، ایمان و اتحاد ملت بزرگ ایران اسلامی و بنیانگذاری حکیمانه حضرت امام خمینی (ره) و رهبری مقتدرانه امام خامنه ای (مدظله العالی)، ایران اسلامی همچنان مسیر عزت و اقتدار خود به سمت آرمان‌های انقلابی و آینده ای آباد استمرار می‌بخشد.

وی تصریح کرد: اگر چه هر ساله در آستانه ۲۲ بهمن ماه، شاهد آن هستیم که دشمن همه توان خود را برای عدم حضور پرشور مردم به کار می‌بندد و از هر مکر و حیله ای برای کم رنگ تر شدن این راهپیمایی استفاده می‌کند اما امروز مردم قزوین نشان دادند با حضور جدی و باشکوه خود در پشتیبانی از انقلاب اسلامی حضور دارند و نقشه‌های دشمن را برهم می‌ریزند و ولایت پذیری خود را نشان دادند.

وی عنوان کرد: امروز همه با هم، با هر گرایش و سلیقه‌ای برای تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب اسلامی، امتثال فرمان رهبری معظم انقلاب، نمایش اقتدار به مستکبران عالم و امیدبخشی به مستضعفان جهان، در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور پرشور و حماسی داشتند که خدا را شاکریم.
انتهای پیام/۲۰۰۲

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان