۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین انقلاب ایران چهل سال ریشه دوانده و عمق پیدا کرده است
کد خبر: ۳۳۳۸۷۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ ساعت: ۱۹:۳۲ ↗ لینک کوتاه

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین:

انقلاب ایران چهل سال ریشه دوانده و عمق پیدا کرده است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را از این باب گرامی می‌داریم که انقلاب ما چهل سال ریشه دوانده و عمق پیدا کرده است.

انقلاب ایران چهل سال ریشه دوانده و عمق پیدا کرده است
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ؛ حجت الاسلام علی قابل ظهر امروز(شنبه) در همایش «چهار دهه انقلاب اسلامی، چهار نسل حجاب فاطمی» در شبستان امیرالمومنین مسجدالنبی(ص) اظهار کرد: امیرمومنان(ع) می‌فرمایند "کسی‌که به خواب برود و با خاطرجمعی خوابش ببرد لگد دشمن او را بیدار می‌کند" یعنی زندگی میدان جهاد و مبارزه است و نباید غفلت کنیم.

وی افزود: تصور ما این بود که حجاب و عفاف یک اصل اسلامی و الهی است و خدشه‌ای نباید در آن وارد شود، اما امروز می‌بینیم دشن ماهیت پلید خود را این چنین رو کرده است و امروز به فکر افتاده تا از این طریق به انقلاب اسلامی ایران ضربه برند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین تصریح کرد: انقلاب اسلامی در میدان فکر و مبارزه با افکار جاهلی و شیطانی و در میدان مبارزه نظامی در مقابل ترورها و زیاده خواهی‌ها ایستاد و پیروز شد.

وی عنوان کرد: چهلمین سالگرد پیروزی را از این باب گرامی می‌داریم که انقلاب چهل سال ریشه دوانده و عمق پیدا کرده است؛ همچنین مردم در این ۴۰ سال در کوره مبارزات با انواع حیله‌های دشمن از خود شناخت و آگاهی و بصیرت نشان داده و فریب نخورد.

قابل بیان کرد: ملت ایران در طول این چهل سال با وجود اعمال تحریم‌ها و انواع توطئه ها ایستادگی گردند و در مقابل ترور دشمنان سینه سپر کرده و شهید دادند اما عقب نشینی نکردند.

وی اضافه کرد: ملت ایران در هجوم نظامی‌ای که به وسیله یک مهره سرسپرده به نام صدام علیه ایران اسلامی رخ داد، در طول 8 سال دوران دفاع مقدس عزیزانشان را بدرقه کردند و با سربند یا زهرا(س) به میدان فرستادند؛ اما اجازه ندادند قطعه‌ای از این سرزمین به دست دشمن بیفتد.

استکبار جهانی می‌ترسد ملت ایران به الگویی برای جهانیان تبدیل شود
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین عنوان کرد: ما گرچه در میدان دستاورد علمی، پزشکی، تسلیحاتی و نظامی در میادین مختلف و در قطع وابستگی از اجانب، امروز سرآمد منطقه و جزو برترین‌های دنیا هستیم؛ اما از این باب که ملتی بصیر و فهیم داریم از همه ملت‌ها پیشتازیم، بنابراین باید این دستاورد را جشن گرفت.

وی بیان کرد: امروز انقلاب اسلامی ملتی الگو برای دنیا دارد، شما مردم ثابت کردید اسلام می‌تواند ملتها را گرد کلمه توحید و نام مقدس امام حسین(ع) و وجود ارزشمند حضرت زهرا(س) و امام علی(ع) جمع کند و ملت‌ها را به آزادی و عزت برساند و استکبار جهانی از این می‌ترسد که مبادا این ملت برای جهانیان الگو شود.

قابل تصریح کرد: این گردهمایی با عنوان 40 سال پایداری، 40 سال انقلاب و 40 سال حجاب فاطمی برگزار می‌شود زیرا بانوان ما خواستند که بگویند که ما در عین حال که مبارزه کردیم اما ارزش‌های اسلامی و حجاب و عفاف را به عنوان اولین سنگر از ارزش‌ها حفظ کردیم.

وی عنوان کرد: در این همایش از خانواده‌های محترمی که ۴ نسل از مادربزرگ و مادر و دختر و نوه با حجاب اسلامی مسیر رشد را طی کردند تجلیل می‌شوند تا بگویند حجاب مانع نبوده، بلکه زمینه رشد و تعالی آنها را فراهم کرده است؛ بانوانی که هم حجاب را رعایت کردند و هم در میدان علم و فضیلت الگو و سرآمد شدند.

این مسئول در پایان گفت: خانواده های معزز شهدا که 40 سال صبوری کردند و خانواده‌های آزادگان و جانبازان الگوهایی هستند که در مکتب تربیتی زهرای اطهر(س) شاگردی کردند.

انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان