۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین دشمن به‌دنبال ایجاد ‌ناامیدی از طریق بزرگـنمایی مشکلات اقتصادی است
کد خبر: ۳۳۳۸۴۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ ساعت: ۷:۵۶ ↗ لینک کوتاه

مسئول سازمان بسیج رسانه استان قزوین:

دشمن به‌دنبال ایجاد ‌ناامیدی از طریق بزرگـنمایی مشکلات اقتصادی است

مسئول سازمان بسیج رسانه استان قزوین گفت: بزرگنمایی و سیاه نمایی برای ازبین بردن امید و اعتماد به نفس و دستاوردهای انقلاب از نقشه‌های اساسی دشمن است.

دشمن به‌دنبال ایجاد ‌ناامیدی از طریق بزرگـنمایی مشکلات اقتصادی است
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ؛ چهارمین نشست از سلسله نشست‌های "دفاع همچنان باقی است"، شب گذشته (چهارشنبه) به همت طرف بسیج رسانه استان قزوین و با حضور "حسن شمشادی"، راوی جبهه‌های مقاومت سوریه در سالن جلسات شهید حسن پور برگزار شد.

محمد کشاورز در این جلسه اظهار کرد: چهارمین نشست از سلسله نشست‌های "دفاع همچنان باقی است" با موضوع تصویرساری‌های معکوس رسانه‌های بیگانه از دستاوردهای انقلاب برنامه‌ریزی شد.

وی ادامه داد: جنگ رسانه‌ها از اهمیت زیادی برخوردار است، زیرا امروز مردم چهارمین دهه انقلاب را گرامی داشته‌اند، چهل سالی که با فراز و فرود همراه بود و رسانه‌های داخلی و خارجی در حال ارائه گزارش و بررسی عملکرد این چهل سال هستند.

مسئول بسیج رسانه استان قزوین ابراز کرد: رسانه‌های بیگانه و نیروهای داخلی آن‌ها نقاب از چهره انداخته و با نقد غیرمنصفانه، سیاه نمایی و تصویرسازی معکوس سعی در ناکارآمد نشان دادن انقلاب دارند.

وی ادامه داد: امروز جمهوری اسلامی علی‌رغم حمله همه جانبه، در قلوب آزادیخواهان جاگرفته و پیشرفت آن بر کسی پوشیده نیست و موج امیدآفرینی و ایستادگی وجود دارد.

این مسئول عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند: "باید توجه داشت که نقد نباید با لحن و ادبیات بیگانگان مطرح شود، برخی بر این باورند که با نقد محبوب القلوب می‌شوند، این درحالی است که سیاه نمایی کار هنرمندانه‌ای نیست و باید دنبال راه حل و راه کار بود." 

وی افزود: باتوجه به بیانات رهبر معظم انقلاب، هم اکنون طراحی‌های اصلی دشمن که طی سال‌های اخیر با آن مواجه شده‌ایم، ایجاد ‌ناامیدی به آینده از طریق بزرگـنمایی کاستی‌ها و ضعف‌ها است.

کشاورز بیان کرد: مشکلات و ضعف‌ها واقعی هستند، اما دشمن با بزرگنمایی و سیاه نمایی برای ازبین بردن امید و اعتماد به نفس نقشه کشیده، زیرا این دو عنصر موفقیت و پیشرفت هستند.

وی در پایان گفت: در راستای از بین بردن و بی‌تاثیرکردن نقشه‌های دشمن، در کنار فعالیت رسانه‌ها لازم است مسئولان نیز برای رفع مشکلات تلاش کنند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان