۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین مهدی مرندی در مصاحبه با صبح قزوین: افتخار می‌کنم ایرانی‌ام
کد خبر: ۳۳۳۸۳۰ نویسنده: مهدی مرندی تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ ساعت: ۹:۳۸ ↗ لینک کوتاه

لیبرو قزوینی از لیگ برتر تا المپیک؛

مهدی مرندی در مصاحبه با صبح قزوین: افتخار می‌کنم ایرانی‌ام

مهدی مرندی، لیبروی قزوینی تیم ملی والیبال از فعالیت‌های خود از لیگ برتر تا اردوی تیم ملی و المپیک گفت.

مهدی مرندی در مصاحبه با صبح قزوین: افتخار می‌کنم ایرانی‌ام
به گزارش خبرنگار ورزشی صبح قزوین ؛ تیم ملی والیبال مردان ایران هم اکنون برترین تیم آسیا به‌شمار می‌رود و در آخرین رده‌بندی جهانی که در اکتبر ۲۰۱۸ منتشر شد با 137امتیاز در رده هشتم جهان قرار دارد.

در بین تمام افتخارات تیم ملی والیبال، همیشه قزوینی‌ها سهم بسزایی داشته اند، از علی موذن گرفته تا علیرضا بهبودی، رحمان داودی، روح الله کولیوند تا والیبالیست‌های جوان امروزی که مهدی مرندی، محمدرضا موذن، سهند الله وردیان، فردین قلعه قوند، علی نودوزپور و چندین والیبالیست دیگر قزوینی که موفق به پوشیدن پیراهن تیم ملی شده و همراه با بلندقامتان والیبال ایران خوشحالی را برای والیبال دوستان کشورمان به ارمغان آورده اند.

والیبال دوستان، قزوین را با تیم والیبال آبگینه به خاطر دارند و بعد از سال‌ها، تیم پردیس متحد قزوین هم برای مدتی، سالن شهید بابایی را مملو از تماشاگران کرد.

در این سال‌ها و در روزهایی آقایی والیبال ایران در آسیا و حضور تیم ملی در رقابت‌های لیگ جهانی و بازی‌های المپیک، نام‌هایی چون "مهدی مرندی" است که علاقمندان به والیبال در قزوین را به پای تلویزیون‌ها می‌کشاند تا قزوینی‌ها را در خوشحالی و گاهی ناکامی‌های تیم ملی شریک کند.

"مهدی مرندی" لیبروی قزوینی که در چند سال اخیر، اولین دریافت کننده تیم ملی کشورمان در تمامی میادین فراملی است، زاده قزوین است و کار خود را از دیار مینودری آغاز کرد و امروز در "خاتم اردکان یزد" به همراه "پوریا نودوزپور" و "ایمان شاهمرادزاده" دیگر قزوینی‌های تیم، در رقابت‌های لیگ برتر و جام باشگاه‌های آسیا و جهان برای موفقیت نماینده کشورمان تلاش می‌کنند.

تمام تمرکزم روی رقابت‌های لیگ برتر است
مهدی مرندی به خبرنگار صبح قزوین می‌گوید: رقابت‌های لیگ برتر والیبال کشور به اوج خود رسیده است و هنوز اردوی تیم ملی آغاز نشده و با پایان رقابت‌های لیگ برتر در سال آینده، با نظر کادر فنی تمرینات ملی پوشان آغاز خواهد شد.

وی اذعان می‌کند: در بُعد حرفه ای تمام تمرکز من و سایر ملی پوشان به مسابقات باشگاهی معطوف شده و امیداورم در ترکیب تیم خاتم در میادین داخلی و بین المللی افتخارآفرینی کنیم.

مرندی ادامه می‌دهد: خرداد سال 98، رقابت‌های لیگ جهانی والیبال آغاز خواهد شد و تیم ملی کشورمان با قرعه ای بسیار سخت در گروه مرگ قرار گرفته و برای رسیدن به المپیک کار دشواری را پیش رو داریم.

این والیبالیست کشورمان عنوان می‌کند: تیم ملی باید در این دوره از رقابت‌های لیگ جهانی با تیم‌های چین، آلمان، ایتالیا، ژاپن، آرژانتین، برزیل، کانادا، لهستان، روسیه، فرانسه، پرتغال، استرالیا، بلغارستان، صربستان و آمریکا مصاف کند و تمام تلاشمان را می‌کنیم تا والیبال ناب ایرانی را به حریفان نشان دهیم.

والیبالیست‌های قزوین، میتوانند ملی پوش باشند
وی می‌افزاید: تصمیم انتخاب بازیکنان و ملی پوشان برعهده کادر فنی است و هنوز اسامی اردونشینان در دور جدید تمرینات تیم ملی مشخص نشده و بعنوان یک قزوینی دوست دارم تمام 14بازیکن تیم ملی را قزوینی‌ها تشکیل دهند. شاید این حرفم یک آرزو و رویا باشد، اما آرزوی من بعنوان یک قزوینی حضور هر چه بیشتر ملی پوشان از زادگاهم در تیم‌های ملی است.

ملی پوش قزوینی عنوان می‌کند: ورزش روز به روز علمی‌تر شده و تجربه کمتر نسبت به گذشته در ورزش حرفه ای نقش دارد.

وی ادامه می‌دهد: ورزش قزوین پیش از انقلاب دارای قهرمانانی بود که در رشته‌های مختلف موفق به افتخار آفرینی شدند، اما بعد از انقلاب ورزش حرفه ای‌تر شده و جوانان استان با قدرت بیشتری در میادین مختلف موفق به افتخار آفرینی می‌شوند و برای من به‌عنوان یک قزوینی باعث غرور و افتخار است.

مرندی می‌گوید: امیداوارم ورزشکاران هم استانی در رشته‌های خود با زحماتی که متحمل می‌شوند، در میادین آسیایی، جهانی و حتی المپیک مثل این چند سال که مدال‌های رنگارنگی کسب کرده اند، موفق به کسب نشان شوند.

عضو تیم ملی والیبال تصریح می‌کند: مسابقات آسیایی 2018 با قهرمانی تیم ملی ایران در جاکارتا به پایان رسید و در رقابت‌های بین قاره ای با تیم ملی والیبال عنوان سوم را کسب کردیم، اما بهترین افتخاری که در ورزش به‌عنوان یک ایرانی کسب کردم، بازی در المپیک بود که بعنوان اولین لیبروی قزوینی و ایرانی، نامم در بین برترین‌های المپیک قرار گرفت.
انتهای پیام/5005

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان