۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین ایران تا سال ۲۰۳۰ جز ۷کشور برتر و قدرتمند دنیا خواهد شد
کد خبر: ۳۳۳۸۲۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ ساعت: ۸:۵۱ ↗ لینک کوتاه

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین:

ایران تا سال ۲۰۳۰ جز ۷کشور برتر و قدرتمند دنیا خواهد شد

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین گفت: بنا بر اعتراف غربی طبق بررسی‌های انجام شده توسط کارشناسان آنها، ایران تا سال ۲۰۳۰ جز ۷کشور برتر و قدرتمند دنیا خواهد شد.

ایران تا سال ۲۰۳۰ جز ۷کشور برتر و قدرتمند دنیا خواهد شد
عباس کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ درباره پیرامون دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی اظهار کرد: با مشقت و سختی چهل سال پر افتخار را سپری کردیم، چهل سالی که نظام سلطه و ظلم ستیز تحمل دیدن آن را نداشتند و تلاش‌های بسیاری جهت ازبین بردن این انقلاب انجام دادند.

وی تصریح کرد: هدف دشمنان ظلم ستیز ایران عقیم و منحرف کردن انقلاب اسلامی و دچار شدن به عاقبت دیگر انقلاب‌های سایر کشورهاست‌ و ما هیچ انقلابی به جز انقلاب اسلامی سراغ نداریم که در راه اهداف انقلاب گام برداشته برداشته باشد.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین در مقایسه انقلاب ایران با سایر انقلاب‌ها اذعان کرد: اگر تمام انقلاب‌های جهان با هم مقایسه شود غالب آنها از مسیر اصلی خود منحرف شده اما انقلاب اسلامی و مردمی ایران پابرجا در مسیر اصلی خود در حال حرکت است.

وی ادامه داد: در آوردگاه‌های مهم و حساس و حیاتی توانسته ایم مشت و مچ امریکایی‌ها را باز کنیم و هیمنه‌ی دروغین آنها را در منطقه جلوی چشم محرومان و مستضعفان عالم فرو بریزیم.

مشکلات داخلی نتیجه بی‌کفایتی و خیانت‌های داخلی است 
دبیر جبهه‌ی فرهنگی انقلاب اسلامی قزوین اذعان کرد: امریکایی‌ها قدرت سیاسی، اجتماعی و فرهنگی خود را از دست داده و مدیریت توان حل مسائل هم پیمانان و شرکای خود را در قلب اروپا را ندارند، پس نمی‌تواند مسائل منطقه را حل کند‌.

وی ادامه داد: دشمنان غربی بنا دارند افکار عمومی و خصوصی داخلی و خارجی ما را از واقعیت‌ها منحرف کنند و چهره‌ی به بن رسیده و ناتوان از جمهوری اسلامی در حل مسائل اقتصادی به نمایش بگذارد.

کاظمی تصریح کرد: بنا بر اعتراف غربی طبق بررسی‌های انجام شده توسط کارشناسان آنها، ایران تا سال ۲۰۳۰ جز 7کشور برتر و قدرتمند دنیا خواهد شد.

وی ادامه داد: دشمنان ما بنا دارند امروز با سر و صدا و فضای سازی‌های دروغین و با عملیات نفوذ و خرابکاری توسط ظرفیت‌ها و مزدوران وابسته‌ی داخلی خود، اعتماد و وابستگی مردم به جمهوری اسلامی را کاهش دهند.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین عنوان کرد: دشمنان انقلاب امروزه از حوزه‌ی معیشت و تنگناهای معیشتی قصد دارند آرامش و اعتمادی که در زمان هشت سال دفاع مقدس از مردم ایران بگیرند امروز در جنگ نرم از ملت ایرانت بگیرند.

وی افزود: گرانی‌هایی که در کشور رخ داده است بخش عظیمی از بی‌کفایتی و خیانت‌های داخلی است.

کاظمی در پایان گفت: ما در جنگ 8ساله ایستادگی کردیم و کوتاه نیامدیم و در مقابل جنگ‌های اقتصادی نیز ایستادگی می‌کنیم و هرگز اجازه شکست این انقلاب را نخواهیم داد.
انتهای پیام/3000

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان