۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین وحدتی که در برگزاری کنگره شهدا وجود داشت، همان وحدت مطلوب نظر رهبری است
کد خبر: ۳۳۲۳۴۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۹/۱۱ ساعت: ۱۳:۵۰ ↗ لینک کوتاه

نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

وحدتی که در برگزاری کنگره شهدا وجود داشت، همان وحدت مطلوب نظر رهبری است

نماینده ولی فقیه در استان قزوین در مراسم تجلیل از دست‌اندرکاران کنگره شهدای استان گفت: وحدتی که در برگزاری کنگره شهدای قزوین وجود داشت همان وحدت مطلوب نظر رهبری است.

وحدتی که در برگزاری کنگره شهدا وجود داشت، همان وحدت مطلوب نظر رهبری است
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ؛ آیت‌الله عبدالکریم عابدینی ظهر امروز(یکشنبه) در مراسم تجلیل از دست‌اندرکاران کنگره شهدای استان قزوین اظهار کرد: خدا را سپاسگزاریم آیاتی که در قرآن در باب شهدا داریم در این ایام مشاهده کردیم و نه تنها شهدا خود زنده و صاحب حیات معنوی هستند بلکه کسانی که در خدمت آرمان‌های شهدا قرار می‌گیرند نیز حیات معنوی پیدا می‌کنند.

وی تصریح کرد: استان قزوین در خدمت به شهدا حیات دوباره پیدا کرد و کسانی که توفیق بیشتری برای خدمت داشتند بیشتر مشمول عنایت شهدا شدند.

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: کنگره شهدای استان در پنج روز به یادماندنی برگزار شد و تلاش‌های مخلصانه عزیزان واقعاً حال و هوای بسیار معنوی را در استان حاکم کرد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین عنوان کرد: مشاهده کردیم همه مردم با دل و حال و هوای آماده می‌آمدند و در مراسم حضور می‌یافتند و باید شاکر خداوند باشیم.

وی ابراز داشت: در ایام کنگره سه هزار شهید استان قزوین شاهد وحدت، انسجام و همدلی بین همه مسئولان، مدیران، سپاه، بسیج و همه دست‌اندرکاران این کار بزرگ و اثرگذار بودیم.

آیت‌الله عابدینی افزود: وحدت و انسجامی که در کنگره شهدا ملاحظه کردیم همان وحدت و انسجامی بود که مطلوب نظر رهبری است چرا که توجه به کار معنوی بود و در نهایت کاری بی نظیر انجام شد.

امام جمعه قزوین عنوان کرد: کنگره سه هزار شهید استان قزوین در کشور کم‌نظیر بود و هر روز آن با نشاط و معنویت بسیار بالایی برگزار شد و ان‌شاءالله خدا از همه قبول کند و از همه عزیزان قدردانی می‌کنیم.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان