۰۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۸ سه شنبه

صبح قزوین انشعابات آب شرب کوچه محمدیه نوسازی می‌شود
کد خبر: ۳۳۲۳۳۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۹/۱۱ ساعت: ۱۰:۸ ↗ لینک کوتاه

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان قزوین:

انشعابات آب شرب کوچه محمدیه نوسازی می‌شود

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان قزوین گفت: انشعابات آب شرب کوچه محمدیه به علت وجود بافت فرسوده و سستی خاک در این محل با شکستگی و خسارت به منازل مسکونی همراه است.

انشعابات آب شرب کوچه محمدیه نوسازی می‌شود
مجید میراب‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، اظهار کرد: انشعابات آب شرب کوچه محمدیه به علت وجود بافت فرسوده و سستی خاک در این محل که همواره با شکستگی و خسارت به منازل مسکونی همراه است، به اتصالات جدید متصل می‌شود.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان قزوین افزود: انشعابات آب مشترکان کوچه محمدیه به علت واقع شدن در بافت فرسوده و داشتن خاک سست، براثر عبور و مرور ماشین آلات سنگین با شکستگی و نیز وارد آمدن خسارت همراه بوده که با توجه به وضعیت موجود، عملیات خارج کردن خطوط انشعاب قدیمی و اتصالات جدید در این منطقه آغاز شده است.

وی اضافه کرد: اجرای کامل این پروژه ۶ ماه زمان برده و هزینه اجرای آن نیز بالغ بر یک میلیارد و ۹۹۰ میلیون ریال است که از محل تبصره ۳ تامین می‌شود.

این مسئول هدف اصلی از اجرای طرح را خارج کردن لوله‌های قدیمی و آزبست از مدار بهره برداری برشمرد.

وی عنوان کرد: با توجه به برگزاری جلسات مختلف و گزارش کارشناسان، با کارگذاشتن لوله‌های جدید چدن داکتیل با سایز ۲۵۰ میلی متر به مدار بهره برداری، بخش اعظمی از مشکلات برطرف می‌شود.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان