۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین پرداختی استقلال به بازیکنان چگونه درصد بندی شد؟
کد خبر: ۳۳۲۲۹۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۹/۹ ساعت: ۱۱:۲۳ ↗ لینک کوتاه

رقابت‌های لیگ هجدهم ؛

پرداختی استقلال به بازیکنان چگونه درصد بندی شد؟

تیم فوتبال استقلال در حالی پا به رقابت‌های لیگ هجدهم گذاشت که مدیران این باشگاه برای بستن این تیم هزینه‌های زیادی را صرف عقد قرارداد بازیکنان کردند.

پرداختی استقلال به بازیکنان چگونه درصد بندی شد؟
به گزارش سرویس ورزشی  صبح قزوین ، تیم فوتبال استقلال در حالی پا به رقابت های لیگ هجدهم گذاشت که مدیران این باشگاه برای بستن این تیم هزینه های زیادی را صرف عقد قرارداد و جذب بازیکنان کردند.

قرارداد های میلیاردی که تعدادی بی شماری از بازیکنان تیم فوتبال استقلال در فصل جاری منعقد کردند، اکنون به مراحلی رسیده که باید بخشی از آنها پرداخت شود تا در آینده این تیم با مشکلاتی مواجه نشود. البته به نظر می رسد استقلالی ها هنوز همچون پرسپولیسی ها دست به اعتصاب نزدند چرا که کسب نتایج ضعیف باعث شده تا آنها هنوز اعتراض های خود را به طور علنی اعلام نکنند.

پرداختی استقلال به بازیکنان چگونه درصد بندی شد؟

مدیران باشگاه استقلال پس از عقد قرارداد بازیکنان تیم نسبت به پرداخت مطالبات آبی پوشان تا هفته چهاردهم لیگ برتر اقدام کردند و موفق شدند حدود 20 تا 30 درصد پرداختی ها را در دستور کار بگذارند. ناگفته نماند برخی بازیکنان جدید و البته قدیمی استقلال در ابتدای فصل دریافتی بیشتری نسبت به بازیکنان دیگر داشتند. طبق اعلام یکی از مدیران استقلال علی کریمی، وریا غفوری، تبریزی و دانشگر و چند بازیکن دیگر بیشترین دریافتی را داشتند، در حالی که آقاخان و تیموری مصدوم، دریافتی از باشگاه نداشتند، ولی شجاعیان و محسن کریمی نیز همچون بازیکنان دیگر پول های خود را گرفتند.

البته در این میان شفر و دستیاران این مربی آلمانی به همراه بازیکنان خارجی حقوق های ماهیانه دریافت می کنند که تا به امروز بازیکنان و دستیاران یک ماه حقوق عقب افتاده دارند وگرنه استقلالی ها مطالبات هر ماه خارجی ها را بر اساس قوانین پرداخت می کنند.

با این حساب مدیران استقلال تا قبل از نیم فصل تا 30 درصد مطالبات بازیکنان را پرداخت کرده اند و البته بعید است میزان پرداختی های استقلالی ها تا نیم فصل به 50 درصد برسد، چرا که آبی پوشان این روزها به شدت با مشکلات مالی مواجه هستند، اما در فصل پیش مدیران باشگاه موفق شدند سقف پرداختی ها را به 50 درصد برسانند.

پرداختی استقلال به بازیکنان چگونه درصد بندی شد؟

یکی از مدیران استقلال در این باره گفت: تا به امروزحدود 30 درصد پرداختی داشتیم و انشاالله در آینده بخش دیگری از مطالبات بازیکنان را پرداخت خواهیم کرد.

گفتنی است وینفرد شفر نیز به همراه دستیارانش تا سقف 800 هزار دلار در این فصل از استقلالی ها دریافتی دارند که هر یک به صورت ماهانه حقوق خود را از آبی پوشان می گیرند.

 پرداخت مطالبات درست است که باید در دستور کار مدیران آبی پوش قرار بگیرد اما پرداخت بدهی های فصول گذشته باعث شده تا کفگیر مدیران استقلال هم به ته دیگ بخورد و آنها برای پرداختی مطالبات روزها در تنش باشند. با این وجود مدیران استقلال جدا از پرداخت مطالبات بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم، هزینه هایی نیز در تامین خانه های برخی بازیکنان و مربیان خارجی دارند که این امر باعث می شود پرداختی ها به مرز میلیاردها تومان برسد و بعید نیست استقلالی ها تا به اینجای کار چیزی حدود 10 تا 15 میلیارد تومان برای پرداخت مطالبات اعضای تیم خرج کرده باشند.

پرداختی استقلال به بازیکنان چگونه درصد بندی شد؟

با این وجود استقلالی ها با ارز ثانویه که از وزارت ورزش و جوانان دریافت کردند و ارقامی که از کنفدراسیون فوتبال آسیا بابت حضورشان در دیدار های آسیایی خواهند گرفت، می توانند تا حدودی ضعف های خود را برطرف کنند. استقلالی ها همچنین با حامی مالی که در اختیار دارند باید مطالبات بازیکنان را پرداخت کنند تا همچون پرسپولیسی ها بازیکنان دست به اعتصاب نزنند.

انتهای پیام/1404

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان