۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین شورای شهر تهران عرضه ندارد پروژه ۹۷ درصدی را تکمیل کند
کد خبر: ۳۳۲۲۷۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۹/۸ ساعت: ۱۱:۸ ↗ لینک کوتاه

سردار نقدی:

شورای شهر تهران عرضه ندارد پروژه ۹۷ درصدی را تکمیل کند

معاون فرهنگی سپاه گفت: این که شورای شهر تهران عرضه ندارد پروژه ۹۷ درصدی را تکمیل کند و در اختیار مردم قرار دهد، تقصیر انقلاب است؟ ما این شورا را انتخاب کردیم.

 شورای شهر تهران عرضه ندارد پروژه ۹۷ درصدی را تکمیل کند
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین  ،سردار محمدرضا نقدی معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اجتماع هزار نفری جوانان انقلابی خراسان شمالی گفت: انقلاب ما در ابتدا تکیه گاه نداشت، اما انقلاب‌های دیگر دنیا تکیه گاه داشتند و از سمت دنیا حمایت می‌شدند، اما هیچ کدام به چهل سالگی نرسیدند.

سردار نقدی با اشاره به منحرف و یا نابود شدن انقلاب‌های دیگر در سال‌های ابتدایی عمر خود بیان کرد: انقلاب‌ها یا از بین رفتند و یا به انحراف کشیده شدند که نمونه‌ی آن انقلاب کومونیستی شوروی بود که منحرف شد و بزرگترین جنایات را انجام داد. انقلاب مصر نیز در دو سالگی خود منحرف شد، اما انقلاب ما بدون عقب نشینی از ارزش هایش سرپا است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: در حالی که دشمنان ما چهل سال با ما جنگیدند و توطئه کردند، اما توانستیم به چهل سالگی برسیم و این را باید جشن گرفت. ما انقلاب را ادامه دادیم و اکنون انقلاب با سرعت قابل قبولی درحال پیشروی است. دشمن با تصویر سازی دروغین دشمنی می‌کند و می‌خواهد تصویری ناکارامد به مردم ارائه دهد و بگوید انقلاب نتواسنت موفق باشد، اما واقعیت چیز دیگری است.
 
دانشجویان خاطرات سران حکومت پهلوی را مطالعه کنند
وی در ادمه نمره‌ی انقلاب اسلامی را بیست دانست و با اشاره به این که حاضر نیست حتی یک هزارم از نمره‌ی انقلاب را کم کند افزود: شاید شما بگویید مگر مشکلات و تبعیضات را نمی‌بینید و تو بی خبری که این را می‌گویی، اما آیا در انقلاب کسی شعار گراتی و ارزانی می‌داد؟ انقلاب سه شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را سر داد و در این شعار‌ها موفق بوده است و ما امروز مستقل‌ترین کشور هستیم.

سردار نقدی سپس به زمان پیش از انقلاب اشاره کرد و از دانشجویان خواست تا خاطرات سران آن حکومت را مطالعه کنند و در این باره گفت: زمان قبل انقلاب خود شاه نیز حق رای نداشت. مادر شاه در خاطراتش می‌گوید روزی شاه نزد من آمد و گفت: خبر دار شده ام ارتش من را به ویتنام برده اند لذا کشور ما اختیار نداشت.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: فرح می‌نویسد شاه می‌خواست نخست وزیر را تغییر دهد، اما آمریکایی‌ها مخالف بودند لذا نمی‌شد او تغییر کند. تصمیم گرفتیم هدیه‌ای به زن رئیس جمهور امریکا بدهیم تا او همسرش را راضی کند تا بتوانیم علی امینی را تغییر دهیم. یک گردن بند دو میلیون پوندی خریدیم و در ضیافتی به خانم کندی هدیه دادیم و درخواستمان را گفتیم. خوشبختانه صبح اجازه داده شد که علی امینی تغییر کند. 

وی افزود: پیش از انقلاب سفارت امریکا در ایران ۴ هزار کارمند داشت و این درحالی است که ما اکنون در کل جهان حدود ۳۵۰۰ سفیر داریم.
 
روزنامه‌هایی که از بیت المال بودجه می‌گیرند علیه حکومت شایعه پخش می‌کنند
سردار نقدی در ادامه به خاطرات رئیس سازمان مدیریت شاه اشاره کرد و گفت: در خاطرات رئیس سازمان مدیریت شاه آمده که یک کارمند سفارت امریکا پیشنهاد وزارت اقتصادی را به من داد. من ناراحت شدم که چرا حداقل سفیر این حرف را به من نزد و یک کارمند این را گفت. این وضعیت ما بود. شاه مملکت فقط جوانان را زندانی و شکنجه می‌کرد و آزادی ما را می‌گرفت. آن موقع کسی حق نداشت حرفی بزند و انتقادی به آن وضعیت نکبت بار کند. بعد نقد بلافاصله زندان و اگر یک مقدار نقد شدید‌تر می‌شد، مرگ و مرحله‌ی بعد مرگ زیر شکنجه در انتظار فرد بود. خاطرات خانم دباغ را مطالعه کنید. او می‌گوید دخترم را پشت در سلول آنقدر شکنجه کردند که بی تاب شدم و وقتی آرام شدم که فهمیدم دخترم مرده است و دیگر صدایی از او در نمی‌آید. البته بعدا فهمیدم او بیهوش شده. جرم دخترم این بود که در کتاب خاطراتش یک شعر ضداستکبار نوشته بود.

وی افزود: اما حالا مردم به راحتی کل مملکت را نقد می‌کنند، اما مشکل این است که باز برخی‌ها می‌گویند آزادی نیست. آزادی مگر چیست؟ اکنون برخی روزنامه‌ها از پول بیت المال بودجه می‌گیرند و علیه حکومت شایعه و دروغ پخش می‌کنند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: افتخار شاه این بود که حق آمریکایی‌ها از پول نفت ما را از ۵۰ به ۴۵ درصد رساند. ما آن موقع شش میلیون بشکه نفت در روز صادر می‌کردیم و اکثریت مردم بی سواد و گرسنه بودند و حدود ۷۰ درصد بانوان ما سواد نوشتن اسم خود را نیز نداشتند. امروز صادرات نفت یک چهار شده و جمعیت سه برابر شده است؛ اما چرا آن زمان صنعتی نداشتیم؟ آن موقع تخم مرغ را از اسرائیل وارد می‌کردیم. ما نمی‌توانستیم شلنگ آب بسازیم. چرا؟ چون پول ما در جیب خارجی‌ها می‌رفت. علم در خاطراتش می‌گوید آمریکا اف شونزده‌هایی که خریده بودیم را به سه برابر قیمت رساند. من این را به شاه گفتم و شاه گفت: این‌ها برای پول ما همیشه نقشه دارند.
 
مردم سالاری هدیه انقلاب به مردم بود
وی در ادامه به برخی از مسائل روز اشاره کرد و گفت: عده‌ای می‌گویند چرا ولی فقیه در مشکلات ورود نمی‌کند؟ رهبر اداره کشور را به مردم داده است. ولی فقیه ضامن استقلال، آزادی و مردم سالاری ماست که کسی این‌ها را زیرپا نگذازد.

سردار نقدی تاکید کرد: این که شورای شهر تهران عرضه ندارد پروژه ۹۷ درصدی را تکمیل کند و در اختیار مردم قرار دهد، تقصیر انقلاب است؟ ما این شورای شهر را انتخاب کردیم. اگر ما به اشرافیون رای دادیم درحالی که انقلاب گفته این کار را نکنید، این تقصیر انقلاب است؟ مگر ولی فقیه نگفت امریکا بد عهد است، اما ما به کی رای دادیم؟ به کسی رای دادیم که گفت: باید تعامل کنیم تا سرمایه دنیا به ایران بیاید و وضعیت اقتصادی حل شود. حالا که نشد تقصیر انقلاب است؟

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان گفت: انقلاب هدیه‌ای به نام مردم سالاری را به مردم داد و این باعث پیشرفت زیادی نیز شده است. در تمام بخش‌ها آمار، خیره کننده است و این را دنیا می‌گوید. البته عده‌ای می‌گویند همه دنیا پیشرفت داشته و ما هم پیشرفت کرده ایم. اما ما در مسابقه‌ی پیشرفت جلو زده ایم و این را آمار جهانی تایید می‌کند.



انتهای پیام/1404

منبع: خبرگزاری دانشجو

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان