۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین زلزله ازدواج نتیجه‌ها؛ قوی‌تر از زلزله کرمانشاه! +تصاویر ‌
کد خبر: ۳۳۲۲۵۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۹/۷ ساعت: ۱۹:۱۷ ↗ لینک کوتاه

داغ های فضای مجازی؛

زلزله ازدواج نتیجه‌ها؛ قوی‌تر از زلزله کرمانشاه! +تصاویر ‌

عده‌ای در فضای مجازی معتقدند که این خبر هیچ اهمیتی نداشته و نباید مورد توجه رسانه‌ها قرار بگیرد.

زلزله ازدواج نتیجه‌ها؛ قوی‌تر از زلزله کرمانشاه! +تصاویر ‌
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ، ازدواج سید احمد خمینی، فرزند سید حسن خمینی (که او را یادگار یادگار یادگار امام می‌خوانند) با نتیجه آیت‌الله گلپایگانی شاید در حد یک خبر تلگرامی جالب به نظر برسد؛ اما انتخاب این خبر و تصویر یک روزنامه دولتی شهروند - متعلق به جمعیت هلال احمر - آن هم فردای شب پراضطراب کرمانشاه و زلزله 6.4 ریشتری غرب کشور، اختصاص تیتر و عکس یک این روزنامه با عناوینی چون "گزارش ویژه" و "ازدواج ناگهانی"، واکنش‌های بسیاری را به همراه داشت.

این تصویر از صفحه اول روزنامه شهروند مورخ سه‌شنبه ۶ آذرماه ۹۷ است که البته به برخی روزنامه‌های دیگر چون هفت صبح و خبرگزاری ‌های رسمی کشور نیز سرایت کرد و جزئیات این "ازدواج ناگهانی"، ناگهان ارزش خبری پیدا کرد:

 صفحه یک روزنامه شهروند در روز سه‌شنبه ۶ آذرماه ۹۷


بخشی از کاربران فضای مجازی معتقدند که این خبر اهمیت چندانی نداشته و این سبک از اهمیت دادن به ازدواج‌ها و دیگر ابعاد زندگی فردی افراد صاحب نام را با اقدامات مشابه خاندان‌های سلطنتی اروپایی مقایسه کرده‌اند. برخی هم از روزنامه شهروند انتقاد کرده اند که چرا تیتر و عکس اول این روزنامه ارگانی را که از بودجه دولتی ارتزاق می‌کند - هلال احمر -، یک روز پس از زلزله شدید کرمانشاه به این ازدواج اختصاص داده است.

برخی از رسانه‌های دولتی و رسانه‌های جریان همسو هم به جزئیات این مراسم پرداختند و این خبر را با جزئیات و سایر مختصات آن، منعکس کردند.

در ادامه برخی از واکنش‌ها به پوشش خبری ازدواج دو نتیجه صاحب‌نام را می‌خوانید:

منبع: مشرق

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان