۰۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۹ چهارشنبه

صبح قزوین ۲ عنوان برنامه با محوریت اعتیاد پخش می‌شود
کد خبر: ۳۳۲۲۳۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۹/۷ ساعت: ۸:۲۱ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین:

۲ عنوان برنامه با محوریت اعتیاد پخش می‌شود

مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: این برنامه‌ها رادیویی رویکردی اجتماعی دارد که شامل بخش‌های مختلفی همچون گفتگوی کارشناسی، مصاحبه با گرفتار شدگان در دام اعتیاد و گزارش مردمی است.

۲ عنوان برنامه با محوریت اعتیاد پخش می‌شود
سعید انبارلویی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین از تولید و پخش دو عنوان برنامه رادیویی و تلویزیونی با موضوع بررسی آسیب‌های مواد مخدر و پیشگیری از اعتیاد در صدا و سیمای مرکز قزوین خبر داد.

وی افزود: سیمای مرکز قزوین با برنامه «بیدار باش» شیوه‌های پیشگیری از ابتلا به این ماده افیونی را برای بینندگان شبکه قزوین تشریح می‌کند.

این مسئول بیان کرد: این برنامه گفتگومحور سعی دارد با حضور کارشناس و میهمانان حاضر در استودیو در بخش‌های مختلف به بررسی آسیب‌های مواد مخدر بپردازد و راهکارهای مختلف برای پیشگیری از اعتیاد به مصرف این بلای خانمان سوز را برای مخاطبان تلویزیونی ارائه خواهد داد.

وی عنوان کرد: «بیدار باش» به تهیه کنندگی رضا کبیری چهارشنبه‌ها ساعت 20:15 به مدت 30 دقیقه روی آنتن شبکه قزوین می‌رود.

مدیرکل صدا و سیما مرکز قزوین افزود: رادیو قزوین هم در برنامه «هشدار» به موضوعاتی همچون ایمن سازی جامعه نسبت به خطرات موادمخدر و آگاهی بخشی به خانواده‌ها درباره عوارض اعتیاد به مواد مخدر می‌پردازد.

وی ابراز کرد: این برنامه رادیویی رویکردی اجتماعی دارد که شامل بخش‌های مختلفی همچون گفتگوی کارشناسی، مصاحبه با گرفتار شدگان در دام اعتیاد و گزارش مردمی است.

انبارلویی در پایان گفت: «هشدار» به تهیه کنندگی محمدعلی مختاری سه شنبه‌ها و چهارشنبه‌ها ساعت 13:30 به مدت 20 دقیقه تقدیم شنوندگان می‌شود.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان