۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین افزایش ۴۸درصدی کشفیات موادمخدر در قزوین
کد خبر: ۳۳۲۲۱۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۹/۶ ساعت: ۱۵:۱۲ ↗ لینک کوتاه

فرمانده انتظامی استان اعلام کرد:

افزایش ۴۸درصدی کشفیات موادمخدر در قزوین

فرمانده انتظامی استان از افزایش ۴۸ درصدی کشف مواد مخدر در ۷ ماهه سال جاری با کشف یک تن و ۷۱۰ کیلوگرم در قزوین خبر داد.

 افزایش ۴۸درصدی کشفیات موادمخدر در قزوین
سردار مهدی محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: با تلاش ماموران مبارزه با موادمخدر استان در 7 ماهه سال جاری یک تن و 710 کیلو و 921گرم انواع موادمخدر کشف که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش 48 درصدی را نشان می‌دهد.

وی افزود: بیشترین مواد مخدر کشف شده یک تن و61 کیلو و 369گرم از نوع تریاک بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل، افزایش 35 درصدی داشته است.

فرمانده انتظامی استان قزوین اضافه کرد: کشف مواد مخدر از نوع هروئین نیز به مقدار 51 کیلو و 827 گرم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، 73 درصد افزایش داشته است.

محمودی تصریح کرد: در سال جاری مقدار 7کیلوگرم مرفین در استان کشف شده است که در سال قبل کشفیاتی در این خصوص نداشته ایم.

وی ابراز کرد: در راستای مبارزه با سوداگران مرگ در دستگیری قاچاقچیان 6 درصد و جمع آوری معتادان از سطح جامعه 18 درصد در مقایسه با مدت مشابه در سال 96 افزایش دارد.

این مقام ارشد انتظامی استان یادآور شد: مبارزه با پدیده قاچاق مواد مخدر از اولویت‌های ناجا بوده و پلیس قزوین با تلاش شبانه روزی در این راستا فعالیت می‌کند.

فرمانده انتظامی استان قزوین با بیان اینکه تنها راه مبارزه با این معضل اقدامات انتظامی نیست، بیان کرد: قاچاق مواد مخدر و پدیده اعتیاد در بین برخی از جوانان جامعه نیازمند حرکت جمعی برای ریشه کن کردن اعتیاد است که نهاد خانواده می تواند نقش موثری را در این زمینه داشته باشد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان