۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین مدیرکل جدید حج و زیارت استان قزوین معرفی شد
کد خبر: ۳۳۲۲۱۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۹/۶ ساعت: ۱۲:۶ ↗ لینک کوتاه

با اجرای قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان؛

مدیرکل جدید حج و زیارت استان قزوین معرفی شد

با اجرای قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان علیرضا کلانتری بازنشسته شد و محمدرضا یوسفی به عنوان سرپرست جدید این اداره کل معرفی شد.

مدیرکل جدید حج و زیارت استان قزوین معرفی شد
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین، مراسم تکریم و معارفه مدیرکل حج و زیارت استان قزوین پیش از ظهر امروز(سه شنبه) با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان حج و زیارت کشور و جمعی از مسئولین دستگاه‌های مختلف استان در سالن اجتماعات این سازمان برگزار شد.

حمید محمدی در این مراسم اظهار کرد: این مراسم برای قدردانی از زحمات آقای کلانتری تشکیل شده و این مراسم نشان از قدرشناسی، وفاداری در کارها و برنامه‌های دینی و رسالتی که به دوش تمام مجموعه کارگزاران گذاشته شده است، دارد.

وی ادامه داد: خدمت در این عرصه که مسیر معنویت و نزدیک شدن به خداوند و خدمت به زائران است توفیقی بزرگ بوده و برکت دنیوی و اخروی دارد، البته خلوص نیت در کنار این فعالیت‌ها از اهمیت بالایی برخورداد بوده و تضمینی برای موفقیت در مسیر خدمت است.

رئیس سازمان حج و زیارت کشور ابراز کرد: چگونگی خارج شدن از مسئولیتی که فرد به عهده دارد و شادابی و خدمت مناسب و داشتن کارنامه‌ای که خداوند از آن راضی باشد، مهم است.

وی عنوان کرد: با توجه به اجرای قانون عدم به کارگیری بازنشستگان، آقای کلانتری از این سمت بازنشسته شدند و فعالیت‌ها و مدیریت آنان شایسته بود.

این مقام مسئول تاکید کرد: حضور کارگزاران و پیشکسوتان بسیار مهم و لازم است و باید تجربیات آنها مورد استفاده قرار گیرد، در واقع کارگزاران آنان به عنوان سرمایه بزرگ سازمان هستند و بدون حضور این کارگزاران سازمان حج و زیارت معنایی ندارد چون اجرای برنامه‌ها در صحنه زیارت و حج و عتبات با کارگزاران است.

وی ادامه داد: حتی تاکید بر این است که در برنامه ریزی و کار ستادی نیزحضور پر رنگ و پرمعنای کارگزاران مهم است، در واقع مدیران کاروان‌ها و مدیران مجموعه‌ها و کارگزاران حلقه وصل سازمان حج و زیارت و ارتباط بعثه رهبری با مردم هستند.

محمدی عنوان کرد: با توجه به اهمیت جایگاه کارگزاران در اجرای برنامه‌های حج و زیارت در راستای اجرای درست تمام برنامه ریزی‌های سازمان اعمال نظرات دارای اهمیت است و امسال این همکاری و ارائه نظرات اتفاق افتاد و همین باعث خواهد شد کارگزاران در اجرای دقیق برنامه‌ها حساسیت بیشتری داشته باشند، چراکه خود آنها نیز در آن دخیل بوده‌اند.

وی ادامه داد: مردم مخاطب این سازمان هستند، بنابراین نوع تعامل ما با آنان باید متفاوت بوده و تسهیل و ارتقای خدمات رسانی با این مردم متدین توجه شود، که امسال این خدمات با برنامه ریزی خوب و کارگزاران به عنوان سرمایه‌های این سازمان بهبود یافت.

محمدی در پایان گفت: در عصری که شرایط جدا کردن مردم از معنویت به وفور دیده می‌شود امیدواریم بتوانیم وظیفه خود را بخوبی انجام داده و معنویت را در مردم نهادینه کنیم.

افتتاح موسسه "طاها" برای خدمت رسانی به نیازمندان
علیرضا کلانتری اظهار کرد: با بیش از 35سال خدمت در این اداره خدا را شاکرم که عمر خدمتم را در مسیر خدمتگذاری به زائران خانه خدا و ائمه اطهار(ع) قرار داد.

وی ادامه داد: بر خود فرض می‌دانم که از تمام افراد و دستگاه‌های اجرایی، مدیران و کارگزارن دفاتر زیارتی، نمایندگان استان در مجلس خبرگان، استاندار و نماینده ولی فقیه در استان که ما را یاری کردند تقدیر و تشکر داشته باشم.

مدیرکل سابق حج و زیارت استان قزوین ابراز کرد: هر دستاورد و موفقیتی که در این دستگاه حاصل شده مرهون تلاش همکاران و کارگزاران زیارتی است، البته همکاران در بخش تخصصی و وظایف عمومی همواره در ارزشیابی‌های صورت گرفته خدمات خوبی را انجام داده‌اند.

وی با اشاره به دستاوردهای این دفتر در استان عنوان کرد: این اداره چهار سال پیاپی رتبه برتر در صیانت از حقوق شهروندی را کسب کرد، همچنین سه سال پیاپی رتبه برتر در اقامه نماز، در میان ۲۵۰ دستگاه اجرایی رتبه برتر در تکریم ارباب رجوع و در جشنواره شهید رجایی نیز از میان ۳۰استان رتبه سوم را کسب کرد.

کلانتری عنوان کرد: ۲۵۰کارگزار دوره‌های امدادگری را برای خدمات رسانی در مواقع بحران را طی کرده‌اند، افتتاح موسسه طاها برای خدمت رسانی به نیازمندان و پر کردن اوقات فراغت در مسیر زیارت حرم ائمه(ع) نیز از جمله فعالیت‌های اجتماعی هستند این دفتر در استان انجام می‌دهد.

گفتنی است؛ در این مراسم از عملکرد علیرضا کلانتری تقدیر و محمدرضا یوسفی به عنوان سرپرست جدید این دفتر در استان معرفی شد.
انتهای پیام/6006

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان