۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین روحیه بسیجی رمز موفقیت در برابر مشکلات است
کد خبر: ۳۳۲۱۹۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۹/۶ ساعت: ۱۰:۲۴ ↗ لینک کوتاه

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه‌جمعه قزوین:

روحیه بسیجی رمز موفقیت در برابر مشکلات است

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه قزوین گفت: با تکیه بر روحیه بسیجی می‌توان بسیار از مشکلات کشور به ویژه مشکلات اقتصادی را برطرف کرد؛ چراکه روحیه بسیجی رمز موفقیت در برابر مشکلات مختلف است.

روحیه بسیجی رمز موفقیت در برابر مشکلات است
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ حجت الاسلام روح‌الله فاطمی نسب پیش از ظهر امروز(سه شنبه) در جمع بسیجیان دهستان رجائی دشت الموت اظهار کرد: وجود شاخص‌های مختلف سبب شده که امروزه بسیج روز به روزموفق تر از گذشته عمل کند و نقشه‌های مختلف دشمنان را نقش برآب کند.

وی عنوان کرد: تفکر بسیجی، مردمی بودن بسیج، بصیرت عمل، تکلیف‌گرا بودن، اخلاص در عمل، آرمان خواهی از مهم ترین شاخصه‌های بسیجیان محسوب می‌شود.

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین ابراز کرد: یكى از علل اصلى توفیقات بسیج در عرصه‌هاى مختلف بخش نرم افزارى آن یعنى تفكر حاكم بر نیروهاى بسیجى است كه با عنوان "تفكر بسیجى" شناخته می‌شود.

وی ادامه داد: تفکری که در موارد مختلفی از جمله تعبد و خدامحورى، ولایت مدار و تابع حقیقى ولایت، عدالت خواه عدالت گستر، تكلیف گراى معطوف به نتیجه و غیره تبلور می‌یابد.

فاطمی نسب با اشاره به شاخصه دوم که با عنوان مردمی بودن بسیج شناخته می‌شود، تصریح کرد: شاخصه اصلی بسیج و موضوعی که این نهاد را به گنجینه ای تمام نشدنی وصل کرده و ذخایر ارزشمندی را در اختیار آن قرار داده همین مردمی بودن بسیج است که این شاخصه باید همیشه با بسیج همراه باشد.

وی بیان کرد: ازجمله ویژگى منحصر به فرد بسیج بصیرت دینى و سیاسی بالایى است كه موجب می‌شود این سازمان در تمامى صحنه‌هاى دفاع از انقلاب حضور داشته و با عمل به موقع و به اندازه خود ضمن ناكام سازى دشمنان انقلاب اسلامى، دل هواداران و دلسوزان نظام اسلامى را نیز شاد كنند.

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین گفت: یکی دیگر از مهمترین شاخصه‌های بسیجیان اخلاص آنها است، اخلاصی که سبب شده تا برای انجام امورات مختلفی مانند اردوهای جهادی و غیره نیازمند تشویق و ترغیب کسی نباشند و به صورت داوطلبانه به مناطق محروم اعزام شوند.

وی با اشاره به شاخصه‌های مختلف بسیجیان بیان کرد: با تکیه بر روحیه بسیجی می‌توان بسیار از مشکلات کشور به ویژه مشکلات اقتصادی را برطرف کرد؛ چراکه روحیه بسیجی رمز موفقیت در برابر مشکلات مختلف است.

فاطمی نسب عنوان کرد: یکی از مهمترین اتفاقاتی که امروز همه مردم باید آن را رقم بزنند موضوع وحدت است، چراکه این مهم یک امر ضروری در کشور محسوب شده و سبب تقویت نظام جمهوری اسلامی ایران می‌شود.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان