۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین انقلاب اسلامی معادلات زورگویی در دنیا را برهم زد/ دشمن بداند دست ما در فضای مجازی خالی نیست
کد خبر: ۳۳۲۱۸۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۹/۵ ساعت: ۱۱:۴۳ ↗ لینک کوتاه

فرمانده قرارگاه فضای مجازی ستاد کل نیروهای مسلح:

انقلاب اسلامی معادلات زورگویی در دنیا را برهم زد/ دشمن بداند دست ما در فضای مجازی خالی نیست

فرمانده قرارگاه فضای مجازی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: دنیا به اینکه مستکبران همیشه دست برتر بر مستضعفین داشته باشد عادت کرده بود و انقلاب اسلامی بود که این معادلات را برهم زد و "نه" محکمی بر دنیا گفت.

انقلاب اسلامی معادلات زورگویی در دنیا را برهم زد/ دشمن بداند دست ما در فضای مجازی خالی نیست
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، سردار سرتیپ دوم پاسدار اثباتی پیش از ظهر امروز(دوشنبه) در مراسم شکوه پایداری بسیجیان قزوین که در شبستان امام علی(ع) مسجدالنبی(ص) برگزار شد، اظهار کرد: درخت تنومند بسیج که به دست امام راحل غرس شد امروز دارای شاخ و برگ فراوان شده است.

وی با اشاره به وضعیت منطقه و جهان افزود: امروز دنیا به یک آوردگاه حق و باطل تبدیل شده است؛ نکته کلیدی این است که کدام جناح دست برتر دارد؟

فرمانده قرارگاه فضای مجازی ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: دشمن با صلاح آتشین فضای مجازی می‌خواهد نشان دهد که جناح حق در نقطه ضعف قرار دارد، اما باید ببینیم این که نظمی که دنیا به آن عادت کرده بود را چه چیزی برهم زد؟

اثباتی ادامه داد: دنیا به اینکه مستکبران همیشه دست برتر بر مستضعفین داشته باشد عادت کرده بود و انقلاب اسلامی بود که این معادلات را برهم زد و "نه" محکمی بر دنیا گفت.

اثباتی ابراز کرد: بسیجیان میراث دار بزرگ بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی هستند که اگر می‌خواهند مقتدارانه همواره در صحنه باشند باید از این گنجینه پاسداری کنند.

فضای مجازی جبهه رزم جوانان انقلابی است
وی افزود: نکته دوم این است که بدانیم امام راحل با چه داشته‌هایی انقلاب کرد و به پیروزی رسید؛ رهبر، مکتب، امت، ساختار و سازمان چهار رکن اصلی انقلاب اسلامی است.

این مقام مسئول ادامه کرد: کمونیست‌ها و سلطنت طلب‌ها ۶ ماه پیش جشن شکست انقلاب را گرفتند و گفتند جمهوری اسلامی به ۲۲بهمن نمی‌رسد.

اثباتی بیان کرد: حضرت آقا خطاب به دشمنان فرمودند؛ ۲۲ بهمن پایدار خواهد بود و بدن شما خوراک مور و ملخ می‌شود و امروز همه چهار رکن این انقلاب همچنان مقتدرانه ایستاده است.

وی تصریح کرد: یک بیان رهبر معادلات دنیا را برهم می‌زند و این نشان می‌دهد که رهبری انقلاب همچنان مقتدر و پویا است؛ چه کسی به جز رهبر انقلاب اسلامی در دنیا می‌تواند شکست صهیونیست را پیش بینی کند؟

مسئول قرارگاه فضای مجازی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: مکتب شیعی و توحیدی ما به برکت وجود رهبر انقلاب علما و مراجع تقلید در دنیا منتشر می‌شود و این فریاد را در فضای مجازی می‌شنویم.

اثباتی عنوان کرد: امروزه همه دنیا تشنه مکتب انقلابی شیعه هستند و فریاد آزادی خواهی که در دنیاست، ریشه در انقلاب اسلامی دارد.

وی با بیان اینکه ساختار بسیج محکم و مقتدر است افزود: جنگ عاشورایی یعنی جنگ بسیجی که در ۸سال دفاع مقدس تست شد و امروز در دنیا الگویی برای جبهه مقاومت شده است.

این مقام مسئول تاکید کرد: ارکان انقلاب امروزه با قوت حاکم است و هر جا که به نیروهای بسیجی اجازه دادند مسئله‌ای را حل کند، پیروز شده‌ایم که یکی از این موارد همین فضای مجازی است.

وی بیان کرد: فضای مجازی در دنیا امروزه یک معادله دووجهی است و همان اندازه که دشمن به ما ضربه می‌زند نیروهای بسیحی ما هم دشمن را در آتش خود ذوب کرده‌اند.

اثباتی ابراز کرد: دشمنان ادعا می‌کنند به وسیله فضای مجازی می‌خواهند انقلاب اسلامی را از بین ببرند، اما ترامپ اعتراف می‌کند که مسئولین امریکا تحت تاثیر فعالیت بچه بسیجی‌ها در فضای مجازی دچار تصمیم‌گیری‌های غلط می‌شوند.

مسئول قرارگاه فضای مجازی ستاد کل نیروهای مسلح بیان کرد: بسیجیان سازماندهی شده مردم پایه در محیط فضای مجازی معادلات دشمن را برهم زدند و بدانید در این فضا دست ما خالی نیست.

با تفکر بسیجی تمام مشکلات حل می‌شود
وی افزود: انقلاب اسلامی به برکت وجود رهبری آگاه و الهی، مکتبی پویا و ساختار بسیجی هر روز نور الهی تابیده می‌شود و فقط باید ببینیم کجا هستیم.

اثباتی یادآور شد: هر جا که دشمن برای ایجاد حلقه های فکری منحرف مثل داعش تلاش کرده است شاهدیم که در قلب آن نیروهای مردمی انقلابی رشد کرده است.

وی افزود: ما در بسیاری از کشورها نیروهای مسلح نداریم، اما ده‌ها بسیجی داریم و همین گرده همایی بسیجیان مانند نوری در سطح دنیا منتشر می‌شود و مثل تیر در چشم دشمن است.

مسئول قرارگاه فضای مجازی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: الگوهای بسیجیان الگوی جهان را بر هم زد و امروز که توفیق جنگ سخت را نداریم باید در فضای مجازی و جبهه جنگ نرم حضور داشته باشیم.

اثباتی بیان کرد: امروزه وظیفه ما دفاع از انقلاب و تبلیغ اندیشه‌های امام و انقلاب است.

وی عنوان کرد: فضای مجازی فضایی نیست که تنهایی وارد شویم بلکه محیطی خطرناک برای رزم است باید با راهنمایی و رعایت اصول دینی قدم گذاشت.

مسئول قرارگاه فضای مجازی ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: امروز دنیا تشنه حضور بسیج است و باید پیام بسیج و معنویت که فقط در مکتب انقلابی و در نهاد مقدس بسیج قرار دارد به جهان منتشر شود.

اثباتی بیان کرد: ایجاد تمدن نوین اسلامی از منویات مقام معظم رهبری است که امیدواریم بتوانیم با تفکر و عمل بسیجی محقق کنیم.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان